Een van mijn taken bij inSystems is het vinden van nieuwe collegae. Via (mn) LinkedIn leg ik contact met potentiele nieuwe collegae, wat leidt tot het agenderen van een groot aantal follow-ups. Hiervoor gebruik ik de Datum opvolging in Activiteiten. In de loop der tijd heel wat follow-ups verzameld, en iedere dag moet ik er dan ook wel een aantal wegwerken.
Vanwege mijn vakantie van enkele weken heb ik nu een groot aantal ‘rood gesignaleerde’ Activiteiten staan die ik moet handlen. Echter vanwege de huidige marktomstandigheden heb ik besloten alle follow-ups met een aantal maanden uit te stellen.
Dan nu mijn vraag … weet iemand of het mogelijk is om een groep Activiteiten te selecteren en met ‘een simpele handeling’ voor al deze activiteiten de Datum opvolging of wel te verhogen met x dagen/weken/maanden, of wel een nieuwe waarde te geven?
Zou mij heel wat handwerk besparen, want ik kom niet verder dan iedere activiteit te selecteren en de Datum opvolging aan te passen.
Mocht de functie niet in het pakket zitten, misschien meerdere mensen die het wel een handige aanvulling van de functionaliteit zouden vinden?