Activiteit zichtbaar maken bij kenmerken weergaven?

De titel is een beetje cryptisch maar geeft wel aan wat ik zou graag willen. de functie kenmerken gebruik ik veel om organisaties en contacten in te delen. Maar wat ik graag zou willen zien bij bij de weergaven van een kenmerk is naast de naam van de personen en organisatie ook de gekoppelde activiteit (titel en opvolgdatum) aan deze persoon.

Om het met een voorbeeld duidelijk te maken. Ik gebruik kenmerken om de status van de salesfunnel aan te geven. Deze kenmerken koppel ik aan personen omdat ik daarmee kan zien wat de status van het contact is. Maar nu zou ik het prettig vinden om als ik op het kenmerk “bezocht” klik en de lijst van personen zie die dit kenmerk hebben dat ik ook kan zien wat de gekoppelde activiteit is bij deze persoon (moet ik hem nog bellen, wacht hij op antwoord, etc)

Benieuwd of hier een oplossing voor is.
Alvast dank

Hi,

Dat lijkt mij in inderdaad ook erg handig. Wij gebruiken de kenmerk mogelijkheid ook voor statussen.

Hoi Giedo,

Ik snap wat je bedoelt. Je kunt dit niet zichtbaar maken vanuit de kenmerken want aan een relatie kunnen wel 10 activiteiten hangen en dat wordt lastig weergeven op een regel.
Maar… als we het omdraaien… je kunt dit wel zichtbaar maken vanuit een weergave met activiteiten. Het is niet mogelijk een kenmerk toe te voegen als kolom (ook weer met de reden omdat een relatie wel 10 kenmerken kan hebben) maar je kan er wel op filteren.

Je kunt dus een weergave maken met daarin een filter dat je alleen alle activiteiten wil zien waarvan de persoon die eraan gekoppeld is een bepaald kenmerk heeft.

Op deze manier kun je dus een aantal weergaven maken met steeds een andere filter zodat je makkelijk kan wisselen tussen welk lijstje je wil zien.

Ik ben benieuwd of je op deze manier toch het overzicht wat je zoekt kan creëren.