Afbeelding in email

Wij maken gebruik van de support opties in PV. Hiermee mailen wij ook.
Tijdens het support is het vaak handig op afbeeldingen/print screens toe te voegen.

Dit kan helaas niet zomaar. Eigenlijk helemaal niet. Mijn idee is om dit mogelijk te maken. Net als in dit topic board, dat afbeeldingen en plaatjes met knippen en plakken kunnen worden toegevoegd.

@remco we herkennen je vraag en zijn op dit moment bezig met een oplossing hiervoor. Ik verwacht dat deze begin volgend jaar zal worden gereleased.

1 like

Kijk dat zijn nog eens berichten waar we blij van worden :grinning: :+1:

2 likes

@Ingrid.Peters in november vorig jaar gaf u aan dat het knippen en plakken in emails via PV mogelijk te realiseren is begin van 2020.

Nu is het eind juli. En helaas kan dit nog niet, kunt u mij een update geven over deze optie?

Remco, wat goed dat je hierop terug komt. We zijn momenteel bezig met de uitrol van onze nieuwe versie en verwachten dat uiterlijk begin september alle klanten over zijn. Vanaf dat moment hebben jullie dus ook de beschikking over de gevraagde functionaliteit.

1 like

ik zag idd een melding dat 23 augustus een update is. Ik ben benieuwd

ik zag een hele mooie balk bij berichten en notities en dus ook een prachtige knop voor afbeeldingen

Maar nu moet ik ene link toevoegen naar een afbeelding.

Als wij een email tikken willen wij gewoon een afbeelding direct kunnen uploaden en niet via een omweg een link kunnen toevoegen die verwijst naar een afbeelding.

kan er nog een knop bij voor het uploaden van een afbeelding? ā€œbladeren PCā€ of iets dergelijks.

Is hier al meer over bekend? Het is namelijk heel stilā€¦

Hey Remco,

Optie is inmiddels beschikbaar. Je kan gewoon afbeeldingen in email opnemen. Je kan de tekst met afbeelding zelfs kopiƫren en plakken in email.

Veel succes,
Groet, Kitty

Super fijn

Kan het zijn dat dit in een aantal browsers niet werkt?

in firefox werkt dit wel
In chrome en Edge niet

Hier nog even aanvullend. Wij zijn nu firefox als browser gaan gebruiken, want hier werkt het knippen en plakken. Echter zijn er nu klanten die de plaatjes wel binnen krijgen en sommige niet.
Hieronder zelfde bericht verschillende email adressen

Outlook

Hotmail

Hoi Remco,

Wij werken met Google Chrome en hier werkt het wel in. In de mailing merk ik wel verschil dat bij het openen van de email de ene browser de afbeeldingen actief download en de andere browser moet je bij het openen alsnog bij afbeeldingen actief downloaden selecteren anders registreert hij dit ook niet in je dashboard.

Met vriendelijke groet,
Kitty Jehae