Afspraken plannen en aanvullen met Google Maps

Eén afspraak maken lukt vaak wel, maar dan de efficiency van het reizen vergroten is vaak lastig.
Welke klanten en prospects zitten er nog meer in de buurt en zinj recent niet bezocht. Op postcode zoeken vindt ik een lastige omweg.

Het zou voor ons ontzetten behulpzaam zijn als er een weergave van klanten en prospects via Google maps beschikbaar komt, visueel werkt altijd top. Ik weet dat er andere aanbieders van CRM-pakketten zijn die dit bieden.
Nog mooier zou het zijn als je een selectie kunt maken met openstaande verkoopkansen, bezoek frequentie etc. Dit is misschien in de ontwikkeling een brug te ver, maar shoot for the stars and maybe…

Hoe doen jullie dit en wat vind je van deze wens?

4 likes

Ik vind het een mooie wens! Ik weet dat ontwikkeling hier op zich ook positief tegenover staat. Voor de komende maanden staat de ontwikkelagenda echter al vol. In Q4 worden de prioriteiten weer opnieuw bepaald. Ik zal er voor zorgen dat deze ook op de lijst om te bespreken komt te staan.

Ingrid,

Kun je inzichtelijk maken wat er in de ontwikkelingsagenda staat. Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe deze tot stand komt en of wij, als gebruikers, dar invloed op hebben.
Het is nu een “blackbox” waarvan we maar moeten afwachten wat er wanneer uitkomt.

2 likes

Hoi Peter,

De eerstvolgende release staat voor eind juli op de agenda en daarin kan je twee nieuwe koppelingen verwachten. Een koppeling met Spotler en E-Facturatie. Naast deze nieuwe koppeling zullen we ook een aantal bugfixes meenemen, wat we natuurlijk standaard doen bij iedere update.

Als gebruiker heb je wel degelijk invloed op wat er op de agenda komt te staan. Je kan wensen voor nieuwe functionaliteiten altijd bij ons melden. Alle wensen worden door onze ontwikkelafdeling beoordeelt op haalbaarheid en prioriteit. Wanneer we een update hebben uitgevoerd waarin jouw wens is verwerkt laten we je dat ook altijd even weten.

Je zal begrijpen dat we heel veel wensen binnen krijgen voor ontwikkeling en we niet iedere wens direct kunnen oppakken, laat dat je er niet van weerhouden je wens toch even bij ons te melden.

Geeft dit een antwoord op je vraag?

Invloed via wensen voor nieuwe functionaliteiten, aanvullingen of aanpassingen is natuurlijk leuk, maar nog steeds een “Black-Box”.
Het zou goed zijn als er een overzicht is met wensen en wij daar bijv. door stemming prioriteit aan kunnen geven.
Gebruikers moeten toch invloed kunnen hebben op een transparante manier!

Je hebt gelijk, het zou mooi zijn als gebruiker op een transparante manier kunnen meedenken in de ontwikkeling van PerfectView. We zijn hier ook zeker mee bezig. We zijn nog op zoek naar de exacte invulling hiervan, aangezien dit ook betrekking heeft op onze interne processen en op de techniek. Daarnaast willen we het enerzijds voor de gebruiker zo makkelijk en transparant mogelijk maken en anderzijds willen we ook de gewenste inhoudelijke input en onderbouwing vastleggen voor de doorontwikkeling van het systeem.

We houden jullie op de hoogte van de ontwikkeling hiervan.

Ook voor ons zou dit een zeer gewenste aanvulling zijn! We willen graag middels een kaart inzicht krijgen waar onze klanten zitten in NL, of er verkoopkansen/projecten open staan en dan nog het liefst op categorie kunnen filteren.

1 like