API koppeling laten bouwen

Vraagje. Op dit moment werken wij met een eventregistratiesysteem, waarbij de leverancier via een API-koppeling de gegevens uit ons CRM ophaalt. Stel dat we met een andere leverancier gaan werken, zal er dus een nieuwe API moeten worden gebouwd door deze partij.

Iemand ervaring hiermee qua impact en kosten? Vooral omdat we merken dat niet elke partij zit te springen om dit technische deel op zich te nemen is het ook nog denkbaar dat een derde partij het bouwen van de koppeling voor zijn rekening neemt. Of dat we het mogelijk zelf intern kunnen laten doen.

Ook hier de vraag: iemand ervaring, inzicht, tips?

Ik hoor het graag!

Hoi Yvette,

Vanuit support hebben wij een lijstje gemaakt met partijen waarvan wij weten dat ze vaker een koppeling hebben gemaakt tussen PerfectView en een ander pakket. Wat voor koppelingen deze partijen wel of niet kunnen maken durf ik niet te zeggen.

Kom je hier mee verder? :relaxed:

2 likes

Hoop nog steeds op een koppeling met Zapier (centrale API hub) https://zapier.com/home. Daar kan iedereen zelf applicaties mee koppelen. Werkt fantastisch!

Heeft iemand toevallig zelf al een koppeling gemaakt met zapier? Ik doe het nu zelf via webhooks via PerfectView formulieren.

2 likes

Hallo Yvette,

Zoals je ziet in het lijstje van Janneke zijn wij partner van Perfectview op heat gebied van koppelingen.
Juist het technische deel vinden wij fijn om te doen. :slight_smile:. Wij hebben een eigen platform gemaakt om de uitwisseling met Perfectview zo eenvoudig mogelijk voor elkaar te krijgen.

Om je inzicht te geven in kosten heb ik wat meer informatie nodig.

Fijn weekend

Herbert

2 likes

Dank voor alle reacties. Door de huidige omstandigheden liggen mijn prioriteiten momenteel even ergens anders (crisiscommunicatie krijgt even voorrang), maar ik kom er zo snel mogelijk op terug. Nogmaals dank!

2 likes

Hi,

Is er al iets meer bekend over een koppeling met Zapier? Heeft iemand dit al gemaakt? Aangezien wij geregeld nieuwe software (moeten) gebruiken, zou een aansluiting met Zapier écht geweldig zijn. Om elke keer een aparte api te laten bouwen, is namelijk gewoon te kostbaar.

3 likes