API koppeling tussen Perfectview en ondertekenen.nl

We willen je in dit webinar vertellen over onze samenwerking met Evidos, ook wel bekend van ondertekenen.nl. Ondertekenen.nl faciliteert de functionaliteit waarbij je rechtsgeldige digitale handtekeningen kan zetten op bijvoorbeeld contracten of andere documenten, en is een mooie aanvulling op het Perfectview CRM systeem.
E-Line Websolutions heeft een koppeling gerealiseerd tussen Perfectview en ondertekenen.nl zodat de twee softwaresystemen met elkaar gegevens kunnen uitwisselen via ons API platform CAVA.

Heel handig om vanuit Perfectview bijvoorbeeld contracten te versturen, en dat deze contracten ondertekend weer retour worden opgeslagen bij de juiste klanten. Dat scheelt een hoop gedoe met printen, versturen, scannen en weer handmatig in Perfectview toevoegen bij de juiste klant.

Dit hele proces zal ik toelichten in dit gratis webinar.

Registratie via deze link

2 likes

Klinkt interessant Herbert! Leuk dat je dit organiseert :smiley:

1 like

Hey Herbert,
Klinkt goed. Als dit via een webinar wordt gedeeld is het dan mogelijk om enkel een link te delen zonder dat er iets geïnstalleerd moet worden? In onze VMware omgeving mogen we nl. niets installeren/downloaden.
ik hoor graag van je,
Groet,
Kitty Jehae

Hoi Herbert,
Ik zag bij het selecteren van de link dat dit webinar gepland staat voor 25-05 om 11.00 uur. Helaas heb ik dan een andere afspraak opstaan en kan ik niet aansluiten.
Met vriendelijke groet,
Kitty Jehae

Hallo Kitty,

De instellingen in Zoom zijn aangepast nu kan je ook via de browser inloggen.

Groet,
Herbert

Jammer dat je niet kan aansluiten.

Wellicht een andere keer.

groet

Herbert

Hoi Herbert,

Alvast merci voor het aanpassen van de instellingen in Zoom. Dan kan ik in ieder geval de volgende keer webinar volgen. Graag tot een volgende keer,
Groet,
Kitty Jehae

Dag Herbert,

Ik heb al een crm gebruiker getipt over jouw oplossing/webinar. Ik heb mijzelf ook aangemeld. Super interessant.

Top @daniel, dank je wel.
Tot maandag.

Groet,

Herbert