Archivering inbox door aanvinken

Beste PF,

Het zou erg handig zijn en veel tijd schelen als je in de inbox de berichten kan aanvinken om zodoende in één keer diverse berichten te voltooien.

Met vr. groet,
Eric Beckman

Beste Eric,

wat bedoel je precies met ‘inbox’? Is dat waar je mailtjes binnenkomen of bedoel je wellicht je te doen lijst in PerfectView?

Als het gaat om je te doen lijst, dan kan je (mits je de juiste rechten hebt) meerdere activiteiten selecteren en deze in 1x markeren als voltooid (zie: https://kennisbank.perfectviewcrm.nl/knowledge-base/welke-opties-heb-je-om-iets-in-bulk-te-kunnen-doen/).

Beste Ronald,

Ik bedoel inderdaad de inbox waar de mails binnenkomen, daar doen wij de eerste filtering om daarna de relevante mails door te zetten naar de to do lijst. De to do lijst is dus minder relevant.

Als ik het dus goed begrijp staan de berichten dus al in het CRM systeem in een zogenaamde wachtrij. Als je in die wachtrij op de knop ‘acties’ klikt, dan heb je daar de keuze om meerdere berichten te selecteren en deze vervolgens in 1x te markeren als voltooid. Mocht je er niet uitkomen, neem dan gerust contact op met mijn collega’s van de servicedesk.

Let op!
Maak je vanuit een archiveringsregel een ‘activiteit-op-maat’ aan (dus een activiteit die speciaal voor jullie is ingericht), dan is het niet mogelijk om deze middels een selectie direct te markeren als voltooid.