Avondseminar: 1 fan per dag

Deze kwam ik tegen in mijn zoektocht naar CRM gerelateerde evenementen en ik denk ik deel dit even! Klinkt interessant namelijk :wink:

Om je organisatie zo snel mogelijk te laten groeien is de beste methode om van bestaande klanten fans te maken. Overtref hun verwachtingen iedere keer, makkelijk gezegd maar moeilijk uit te voeren. Hoe je dat aanpakt leert Jos Burgers je tijdens het avondseminar 1 fan per dag.

Jos Burgers is de meest toonaangevende en succesvolle auteur op het gebied van klantgerichtheid in Nederland. Hij schreef tal van boeken, waarvan er al vier het meest succesvolle managementboek van het jaar waren. In zijn nieuwe boek, speciaal voor jou, legt hij de finesse uit van de klanten zo bedienen dat deze fans van je bedrijf worden. Dat boek is de basis van 1 fan per dag!

Zie ook: https://www.bestebusinessevents.nl/evenement/management/1-fan-per-dag/ :slight_smile:

Is er iemand geweest op deze seminar? Fans zijn altijd goed voor de business. Ik ben benieuwd naar tips.