Connectie externe webforms & perfectview

Beste mensen,

Voor ons bedrijf renovlies.net heb ik een koppeling gemaakt tussen onze website en Perfectview. We krijgen erg veel aanvragen via onze site, en deze worden direct naar Perfectview gestuurd.
De webformulieren van Perfectview zijn handig, maar niet heel erg mooi. Mijn specialiteit is de formulierengenerator Formidable Forms, en deze heb ik gekoppeld.
Met Formidable Forms is het bijvoorbeeld mogelijk een Wizard met afbeeldingen te maken, met als output formuliervelden.

De eerste versie draait bij ons al een jaar. Er zijn een paar beperkingen, zoals dat als de gebruiker onbekend is (er wordt gezocht op e-mailadres), dat de persoon als organisatie wordt aangemaakt, wat per aanvraag handmatig wordt aangepast. Een beperking is dat er op dit moment 1 product aan een verkoopkans kan worden aangemaakt.
Maar, die beperkingen gaan we in volgende versies oplossen.

De plugin staat inmiddels op een eigen site als verkoopbaar product. Als je een beetje handig bent kun je de plugin installeren, aanzetten, en de koppeling maken. Voorwaarde is het gebruik van Formidable Forms (vanaf de gratis versie). Je kunt hem vinden op: form2crm.com

Formidable is een formulierengenerator waarmee erg veel mogelijk is. Gebruikers aanmaken voor je site, koppeling met mailsystemen, betaalsystemen zoals Ideal integreren. Alles op basis van de output van een formulier.

Hoor graag als nodig!
Erik Plomp
form2crm.com