CRM koppelen met Voip van Voys

Wij gebruiken voip-telefonie van Voys. Op zich een prima aanbieder, alleen om een koppeling tussen PV en de Voip leverancier voor elkaar te krijgen, ga je van het bekende kastje naar de helaas inmiddels bekende muur. Wie heeft ervaring met PV in combinatie met Voys, zowel om direct vanuit PV te kunnen bellen maar ook om de pop-up functie bij binnenkomende gesprekken.

Ik heb zelf geen ervaring met Voys , ik weet alleen dat wij deze koppeling niet zelf gemaakt hebben. Kan je toelichten waar je precies tegenaan loopt? Als ik wat meer info heb, kan ik eens op onderzoek uitgaan voor je.

Hallo Ingrid,

Het gaat mij in eerste instantie om direct te kunnen bellen vanuit PV.

Daarvoor moet ik gegevens invullen om de koppeling met Voys tot stand te brengen.
Het gaat nu, welke (wat voor soort) informatie moet ik in de velden OPARAM 1,2,3, invullen.
Voys kent deze benamingen ook niet.

Alvast bedankt,

Arjen

Zoals je ziet heb ik je reactie naar mij even openbaar op de community gezet, zodat andere leden ook met ons mee kunnen lezen.

Ik ga op onderzoek uit en laat het je weten!

Prima gooit maar in de groep :grinning:, verwacht ook dat andere gebruikers hiermee bezig zijn geweest en hopelijk een oplossing gevonden hebben.

Ik heb zojuist even met Voys gesproken. Zij hebben inderdaad een koppeling gemaakt met PerfectView. Deze koppeling ondersteunt het naar buiten bellen en ook het ontvangen van gesprekken vanuit de applicatie. Voor deze functionaliteit is alleen wel een extra (betaalde) tool nodig van Cloud CTI.
https://www.cloudcti.nl/Site/Features

@Arjen, maak jij gebruik van deze tool?

Blijf het jammer vinden, dat het idee wordt gegeven dat PV, via een Voip-provider functioneert waardoor je naar buiten kunt bellen. Maar ben aan de andere kant wel blij dat het wel kan. Ik gebruik deze tool nog niet, maar denk er over na of dit voor ons de oplossing is.

@Ingrid.Peters, Bedankt voor de moeite in ieder geval!

Arjen

1 like