Flink opschonen suspects, prospects, leads in BULK

Ons Perfectview CRM is de afgelopen 10 jaar behoorlijk volgelopen met rotzooi. prospects, suspects en leads die we heel graag in bulk zouden verwijderen. Is er een manier voor? Handmatig en een-voor-een is met deze aantallen geen optie.
Het gaat om meer dan tienduizend (10.000) realties met onderhangende contactpersonen en (afgesloten) activiteiten.

volle bak

Hoi Joost,

Wat goed dat jullie het CRM willen gaan opschonen :+1:. Ik begrijp heel goed dat met deze aantallen handmatig verwijderen geen optie is. Standaard kennen we in PerfectView geen optie om in bulk relaties te verwijderen, dit omdat dit foutgevoelig zou kunnen zijn (weg is ook echt weg namelijk). Ik verwacht dat een van onze consultants de database wellicht wel middels een script voor je zou kunnen opschonen. Mag een van mijn collega’s je hier even over bellen om de mogelijkheden door te nemen? Ik hoor graag wanneer je dit uitkomt :grinning:.

3 likes

Hallo Michelle,

Dank voor je reactie. Zeker mag je collega contact opnemen. Graag zelfs.
Dat zou donderdag of vrijdag goed kunnen.

Top!

Mijn collega Ronald Akkerman zal je donderdag of vrijdag even bellen hierover :+1:.

In overleg met Joost besloten om niet de data te verwijderen, maar relaties inactief te maken, zodat de historie nog raadpleegbaar blijft, maar dat de relaties niet direct zichtbaar zijn in de actieve overzichten.
Tevens zal hierdoor bij het invoeren van een nieuwe relatie alsnog gecheckt worden of er toch niet in het verleden contact is geweest met betreffende relatie.

4 likes