Hoe maak je standaard email teksten?

Via email sjablonen kun je de ‘loek en viel’ van je emails bepalen, maar kun je ook standaard email berichten maken?

Ik heb best een aantal standaard (te maken) berichten die ik regelmatig verstuur en die ik elke keer opnieuw weer intik.

1 like

Hi Peter,

Dit kan als volgt:

Lukt het zo?

Hoi @marie-charlotte.vest

Dat lijkt goed te gaan. Ik moet blijkbaar wel een standaard template kiezen om te beginnen, maar daarna kan ik zelf een tekst invullen.

Wél krijg ik een melding: “In de tekst is geen accorderingslink opgenomen”

Wasda?

Hoi Peter,

Er zijn twee verschillende plekken waar je standaard e-mail teksten kan aanmaken. Waarschijnlijk heb je nu een e-mailtekst aangemaakt onder het kopje Verkoop & Facturatie. Voor de verkoopactiviteiten zijn aparte standaard e-mailteksten, die gekoppeld zijn aan een verkoopactiviteit.

Vanuit een verkoopkans kan je je verkoopoffertes online laten accorderen. Hiervoor moet je in je standaard tekst een accorderingslink opnemen. Wanneer je hier een standaard tekst aanmaakt en geen link in opneemt, krijg je inderdaad deze melding.

Wanneer je de afbeelding opent, zie je in het groene kadertje de standaard teksten en in het rode kadertje de standaard teksten voor de verkoopactiviteiten.

1 like