Hoe mail ik naar een betrokken relatie van een project?

Hoe mail ik zodanig naar een betrokken relatie van een project, dat die mail ook direct aan het project gekoppeld wordt?

Als ik nu mail vanuit een project krijg ik het email adres van de klant te zien. Ik kan dan wel email adressen toevoegen, maar ik kan niet in plaats van aan de klant aan de betrokken relatie mailen.

Een klant hoeft niet (altijd) te zien dat ik mail naar een betrokken partij, meestal verzekeraar, met een vraag over een lopende aanvraag. Maar ik wil die mail wel graag in het dossier.

Enlighten me! :star_struck:

Goede vraag :slight_smile:
Als je in het project op het tabblad ‘betrokken relatie’ een persoon hebt toegevoegd dan klik je 1x op de naam van die persoon (dus binnen het tabblad ‘betrokken relaties’).
Vervolgens klik je op de knop ‘acties’> ‘e-mail versturen’. Lukt het zo?

Nog een kleine tip erbij: klik op de punaise achter ‘e-mail sturen’ dan komt de knop ‘e-mail sturen’ naast je actie knop te staan zodat je niet iedere keer op ‘acties’ hoeft te klikken.

Ja zo gaat het goed! Als je rechtsboven op mail klikt, mail je naar de klant zelf, maar vanuit de actie mailknop naar de betreffende relatie

tnx!

Peter

1 like

in aanvulling op deze vraag, als ik naar de betrokken relatie mail én ik wil naar de ‘hoofdrelatie’ een cc bericht sturen, dan die ik deze relatie tussen alle andere PV relaties weer te selecteren. Ik kan in feite élke relatie selecteren, terwijl ik toch echt alleen de klant wil mailen.

Is dat een instellingskwestie?