Idee: Recente Items bewaren over sessies heen

Zelf ooit een CRM systeem gebouwd en verkocht, en we hadden een vergelijkbare functie als de ‘Recente items’ aan de rechterkant van het scherm. Zeer handig om bijv. snel te kunnen schakelen binnen een onderhanden set aan relaties, personen en activiteiten.

Jammer bij Perfect View vind ik dat je deze set kwijt bent als je het browservenster sluit … bijv. omdat je werkdag erop zit, maar ook soms per ongeluk omdat ik er toch weer intrap om op de back-button van mijn browser te klikken :slight_smile:

Mijn wens is om (wellicht een gemaximeerd aantal) regels in ‘Recente items’ vast te houden over sessies heen. Open je PerfectView opnieuw, en daar staan de recente items van de vorige keer weer netjes uitgelijnd om mee verder te gaan.

2 likes

Hoi Charles, bedankt voor het melden! :tada:

Er stond al een wens hierover voor jou geregistreerd in ons systeem zag ik :slight_smile:

Klopt @sabrina.cadogan … maar is al weer van een hele tijd terug, en nog geen follow-up aan gegeven door PV. Wellicht als 'n idee op deze plaats veel likes krijgt, komt ie wat hoger op de prio-lijst te staan :slight_smile:

1 like

@cbetman: helemaal begrijpelijk! :wink: