Ideeënbus PerfectView

'n Idee om in het forum op deze plaats de mogelijkheid te bieden suggesties voor nieuwe features van PerfectView met elkaar te delen?

Een mooi voorbeeld vanuit mijn omgeving is het low-code platform OutSystems, met een zeer levendige community. OutSystems heeft een plek gecreëerd waar de community-leden nieuwe features kunnen voorstellen, en waar andere leden dan op kunnen reageren (of gewoon liken).

OutSystems heeft zich uiteraard niet verplicht gesteld alle voorgestelde features ook daadwerkelijk te implementeren, maar maakt wel dankbaar gebruik van de community om de ‘populaire’ voorstellen mee te nemen in volgende releases. Ze reageren na enige tijd ook netje op alle voorstellen door aan te geven of ze het meenemen, of niet.

2 likes

Vind ik een heel goed plan!
PV registreert wensen wel op individuele contact basis, maar daarmee is men dus afhankelijk van gebruikers die contact zoeken omdat zij een probleem willen oplossen of een wens hebben. Als dit vaak genoeg gebeurd wordt de prio verhoogd.
Het voorstel van cbetman maakt m.i. meer los in mensen en er komt input over de wenselijkheid en functionaliteit van bepaalde wensen. Gebruikers worden getriggerd en komen op ideeën.
Dit zal zeker een meerwaarde voor de comunity zijn; doen dus!

1 like

Dank voor je ondersteuning van mijn idee Peter.
Ik heb idd in het verleden al wel eens een idee ingeschoten, maar jammere is dat ie dan uit zicht is. Hopelijk snel een aparte plek op dit forum op ideeën te ventileren.
Het is wat jaren geleden dat mijn bedrijf inSystems een eigen gebouwd CRM-pakket verkocht, maar uit dat verleden kan ik nog wel wat ideetjes neerleggen :slight_smile:
Groet, Charles

Een dergelijke optie staat inderdaad op de roadmap voor de ontwikkeling van de community. Leuk idee @cbetman. We nemen de tips die jullie hebben vanuit andere platformen graag mee, deel deze dus vooral.

1 like

Dank Ingrid. Ik hoop dat de bus er snel staat :slight_smile:

Dag Charles,

Strak plan, lijkt mij een mooie manier om wensen van gebruikers te verzamelen en ranken!..

Tegelijkertijd heb ik al een wens/vraag :

Ik heb een integratie met outlook. Als ik mail vanuit outlook PV in schiet, dan gaat dat heel goed maar dat wordt (in Outlook) nergens gemarkeerd/geregistreerd. Ik zie later (in Outlook) dus niet dat een bepaalde mail al dan niet al ingeschoten is in PV. Idealiter zou ik willen dat de mail in Outlook een vlaggetje oid krijgt zodat ik weet dat de mail al in PV gehangen is… In Outlook heb je wel de mogelijkheid om mailberichten te voorzien van een categorie vlaggetje… wat als de PV/Outlook connector dat al automatisch voor mij zou kunnen doen?

Ik hoor wel eens dat je de mail dan uit Outlook moet halen/verwijderen oid maar dat wil ik expliciet niet. Nu moet ik het “handmatig” nog eens categoriseren maar het zou fijn zijn als dat in dezelfde stap kan.

Van PV heb ik inmiddels begrepen dat deze functie er (nog) niet is.

2 likes

Hoi Sefa,

Ok dat is een interessante, de add-in checkt wel of een mail al is toegevoegd aan PerfectView maar deze geeft inderdaad geen categorie mee aan de mail die je hebt gearchiveerd.

Hi Sefa, dank voor je reactie op mijn idee, en ook al voor het neerleggen van je wens/vraag. Prima voorstel … ik wil ook wel wat ideeën neerleggen, maar wacht er even mee tot er een plek voor op het forum is gecreëerd.

@Ingrid.Peters @sabrina.cadogan : kunnen jullie aangeven op welke termijn jullie verwachten dat er een ideeënbus op het form staat? Hopelijk kan dit snel. Ik denk een goede plek voor de gebruikers om hun ideeën te ventileren waar PerfectView veel voordeel uit kan halen … echte win/win dus :slight_smile:

Zeker, dat ben ik helemaal met je eens!

Een exacte termijn kan ik helaas nog niet geven. Dit platform heeft standaard geen ideeënbus, we moeten daar dus iets voor ontwikkelen. We hebben nog een paar andere projecten lopen die ik eerst wil afronden. Ik laat het jullie weten als we hier mee aan de slag gaan.

Dank voor je reply, Ingrid.
Jammer dat het nog even gaat duren, maar misschien een idee dat jullie alvast een tag aanmaken, ‘idee’ oid, zodat wij onze ideeën al wel met elkaar kunnen delen?

1 like

Ik heb zojuist een tag toegevoegd “ideeënbus PV”. :slight_smile:

2 likes

Nog steeds geen progressie op dit, voor zowel gebruikers en dus PV, belanrijke Topic?

1 like

Een bericht is gesplitst naar een nieuw topic: PerfectView app voor Chromebook

@cbetman, @Sefa en @PeterBader even ter info. Het is vanaf vandaag mogelijk om te stemmen op ideeën. Ik heb hier zojuist ook een mailing over gestuurd. Ideeën kan je posten in de categorie Jouw ideeën.

1 like