Informatiebijeenkomst op 17 april 2018, AVG en CRM

Nog een kleine drie maanden en dan is het zover, ben jij klaar voor de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) die ingaat op 25 mei?

Vanaf die datum geldt de nieuwe privacy wetgeving voor de hele EU. De AVG zal waarschijnlijk gevolgen hebben voor de huidige manier waarop je persoonsgegevens vastlegt en verwerkt. Waar moet je over na denken en hoe regel je het goed? Onze sprekers vertellen je waar je op moet letten, ook is er voldoende tijd om zelf vragen te stellen.

Op 17 april wordt speciaal voor de CRM community leden een (gratis) AVG bijeenkomst georganiseerd. Blokkeer de middag vanaf 13 uur alvast in je agenda als je erbij wilt zijn.

Inschrijven voor de bijeenkomst kan via de evenementenpagina.

2 likes

Hallo Ingrid,

Ben er graag bij, weet je al waar het gaat plaatsvinden en tot hoe laat?
Ik heb het geblokt in mijn agenda .

Hallo Ingrid,

Ook ik ben er graag bij!

Groet Johan Wassenberg

De exacte locatie en tijd hoop ik eind volgende week met jullie te delen. De bijeenkomst wordt in ieder geval in de middag georganiseerd, dus hou deze vast vrij!

Zoals eerder aangekondigd organiseren we op 17 april speciaal voor community leden een gratis informatiebijeenkomst over de AVG.

Het is nu mogelijk je in te schrijven voor dit event. Wees er snel bij want het aantal plaatsen is beperkt.

We hopen je daar te zien, zodat jij ook klaar bent voor de AVG op 25 mei!

Ik zal er zelf niet bij zijn. Wij hebben inmiddels 4 kennissessies gegeven aan onze klanten en partners over dit onderwerp en de vijfde staat al weer gepland (as dinsdag 27 februari). Uit de voorgaande vier sessies hebben we de meest gestelde vragen gedestilleerd en in een blog op Frankwatching verwerkt:

https://www.frankwatching.com/archive/2018/02/01/avg-e-mailmarketing-de-10-meest-gestelde-vragen/

Wellicht ook handig om ter voorbereiding op de AVG-sessie voor de Communityleden even door te lezen. Mochten er vragen komen ten aanzien van e-mailmarketing en AVG, dan heb je in ieder geval een antwoord :wink:

2 likes

Top, handig. Bedankt voor het delen!

Hoi Lindsy, ben je er ook bij 17 april?

Ik heb me ingeschreven, samen met mijn collega Mark!

3 likes

Leuk dat jullie je hebben ingeschreven!

1 like

Goed zeg! ik heb me net opgegeven.

2 likes

Ik wil mij graag opgeven maar heb gee idee waar dat formeel kan. Is eral een tijd/plaats? Groet Dianne

Hoi Dianne,

Jazeker, er is een tijd en plaats, namelijk dinsdag 17 april tussen 13.00 en 17.00 uur, bij het Van der Valk hotel de Bilt. Meer informatie en de aanmeldpagina vind je op de evenementenpagina.

Ik hoop je daar te zien!

Vooruitlopend op de AVG bijeenkomst van 17 april, lees nog eens door dit artikel van Edwin. Er zijn nog plaatsen beschikbaar

1 like

Weet jij al alles over de AVG? Zo niet, kom dan naar de informatiebijeenkomst. Onze sprekers vertellen je wat je moet weten.

Er zijn nog een paar plaatsen beschikbaar voor de AVG informatiebijeenkomst op 17 april. Schrijf je in via de evenementenpagina.

We hebben gisteren met de drie sprekers de presentaties voor de bijeenkomst doorgesproken. Net als wij hebben zij er ontzettend veel zin in. Bij deze alvast de agenda voor de 17e.

13:00 uur Ontvangst
13:30 uur Peter Mourik – Van den Herik & Verhulst Advocaten
14:25 uur Jos Kaan – ESET Nederland
15:20 uur Edwin Somhorst - PerfectView
16:00 uur Netwerkborrel

2 likes

Het aftellen is begonnen! Nog twee weken dan is het zover, onze eerste offline community bijeenkomst over een heel belangrijk onderwerp, de AVG. De afgelopen weken is het aantal inschrijvingen flink toegenomen. Mocht je nog interesse hebben, schrijf je dan snel in, er zijn nog vijf plaatsen beschikbaar.

1 like

Afgelopen dinsdag heeft de AVG bijeenkomst plaatsgevonden. Het was goed om te zien dat er zo’n hoge opkomst was. Daar blijkt maar weer eens uit wat voor belangrijk onderwerp de AVG is. Ook was het fijn om alle enthousiaste reacties te horen, zowel van de aanwezige als van de sprekers. Bedankt voor de gezellige en informatieve middag!

Zoals beloofd, bij deze de presentaties van afgelopen dinsdag:

Peter Mourik - Privacy en CRM
Privacy en CRM - Checklist
Edwin Somhorst - Is CRM de oplossing voor AVG compliance?
Wessel Veltman - GDPR & business, de waarde van privacy

3 likes