Jouw input nodig: Eerste Hulp bij PerfectView

Voor iedere nieuwe gebruiker die aan de slag gaat met PerfectView begint een zoektocht naar de beste manier van werken. Wat is onmisbare functionaliteit? Wat is de beste werkwijze? Hoe doen andere bedrijven dit?

Hier komt jouw ervaring om de hoek kijken. Jij was ook ooit een nieuwe gebruiker. Terugkijkend, welke tip had jij graag willen hebben toen jij net begon?

Deel jouw tip door een nieuw topic aan te maken. Geef een korte beschrijving waarom dit volgens jou belangrijk is. Wij zullen alle tips uiteindelijk bundelen, zodat nieuwe gebruikers ze eenvoudig kunnen terugvinden. Wie weet help je hiermee een nieuwe gebruiker.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

2 likes

Hallo Ingrid,

Ik loop tegen best wel wat zaken aan nu we bezig zijn om er mee te gaan werken en het beste in te richten.
Kan je me ook vertellen of er beginnend gebruikers trainingen zijn.

Ik hoor het graag van je .

Hans

Hoi Ingrid,

Dit is een hele fijne en lang niet bij iedereen bekent.

Op YouTube een paar nuttige uitleg filmpjes.

En als tweede de helkpsliders in Perfectview zelf.

2 likes

Hoi Hans,

Natuurlijk is het mogelijk een gebruikerstraining te volgen. Onze trainingen vinden plaats op locatie bij de klant of bij ons op kantoor en er wordt gebruik gemaakt van de eigen applicatie. Op deze manier kan je de stof direct in praktijk brengen. Mocht je hierin interesse hebben laat het dan even weten. Dan nemen we even persoonlijk contact met je op.

Naast de gebruikerstrainingen hebben we een aantal standaard tools die je ook kan gebruiken om meer kennis op te doen. Zoals @Herbert.Denk al aangeeft zijn er de YouTube filmpjes en de Sliders in de applicatie. Het is ook mogelijk om aan te sluiten bij een live webinar of een opgenomen webinar terug te kijken. Via de webinarpagina kan je jezelf aanmelden. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Kan je iets meer vertellen, waar je op dit moment tegenaan loopt?

3 likes

Vaak is tekst, verduidelijking of keuzemogelijkheid verborgen achter een koptekst of veldnaam. Wat naar mijn idee duidelijkheid zou geven, is het plaatsen van klein ‘uitvouwtekentje’ achter deze tekst waardoor je op het idee komt om op de rechtermuisknop te drukken en te zien wat mogelijk is. Bijvoorbeeld: ▼ ­­↓ +