*Kerstactie* laat je inspireren en win een oudejaarslot

Kerstactie

Geheel volgens traditie ook dit jaar weer een leuke winactie. De standaard ansichtkaart die we ook van familie op de deurmat krijgen kennen we ondertussen wel. Maar doe je iets wat eruit springt en een glimlach op het gezicht tovert, dan val je op en wordt er aan je gedacht. Een kerstmailing of andere attentie heeft een positief effect op je klantrelatie.

Stuur de meest inspirerende en/of originele kerstgroet en win!

Spelregels:

  • Laat in de reacties een leus of screenshot achter van een kerstmailing/brief/attentie/postduif

  • Het mag een kerstgroet zijn die jij hebt verstuurd maar ook een die je hebt ontvangen en je is bijgebleven

  • Alle likes die je krijgt op jouw reactie worden meegenomen in het eindoordeel

  • De jury zal op 28 december de leukste reactie selecteren en de winnaar van het staatslot voor de oudejaarstrekking bekendmaken

4 likes

Ik weet niet of het de meest originele kerstgroet is, maar zeker wel de vroegste. Ik heb deze al weken in huis, Sinteklaas was nog niet eens in het land…

Onze lokale Griek deelt altijd cadeautjes en kaartjes uit voor kerst, valentijn e.d. Deze keer een kerstkaart met een hele mooie pen erbij :slight_smile:

image

3 likes

van mijn goede zakenrelatie Gerard Keg kreeg ik deze kaart die je steeds verder ontvouwt. En bij elke vouw lees je een andere positieve tekst. En op de achterkant ook nog een handgeschreven nieuwjaarsgroet. Ik ben er blij mee.

20181214_112622-COLLAGE

5 likes

Wow mooi zeg :heart_eyes:

1 like

And the winner is? :rofl:

1 like

And the winner is

Ik kan me voorstellen dat je vol spanning aan het wachten bent @Herbert.Denk. De race is gelopen. Alle deelnemers zijn verzameld en daar hebben we een winnaar uit getrokken.
#Tromgeroffel# En de winnaar is: HERBERT DENK

@Kegcoach Herbert is dankzij jouw originele attentie de gelukkige winnaar. Wat vindt jij… Heeft Herbert de prijs helemaal verdiend of wordt het eerlijk delen?:wink:

Hieronder nog even een sfeerimpressie van hoe deze spannende loting is verlopen.community%20foto%203

4 likes

Wat leuk! Ik ben helemaal blij met deze erkenning en de prijs is voor Herbert natuurlijk. Hij heeft de kaart ingestuurd. Leuke actie overigens!
Gerard

2 likes

Wat een verassing!
Had ik niet op gerekend dus ook geen speech voorbereid. Weet niet wat ik moet zeggen, sta met mijn mond vol tanden.

Dank je wel Perfectview.

:kissing_heart:

2 likes

Binnenkort een drankje doen @Kegcoach om dit te vieren?

Jammer maar het was wel heel spannend.

Staatsloterij%20Uitslag

2 likes

ah das jammer inderdaad! :joy:

1 like

haha heel jammer idd, viel me wel op dat er een stuk minder kerstkaartjes rond gingen, zakelijk als prive, stiekem wel jammer.

1 like

Echt? Jammer inderdaad, ik stuur ze elk jaar weer :christmas_tree:

1 like

Ahh, ik had nog wel gezegd dat ik een goed lot wilde hebben toe ik hem kocht…

Over 11 maanden een nieuwe poging wagen. Alhoewel ik dezelfde ervaring had dit jaar als Eddy.

1 like