Koppeling met Graphileon

Heeft iemand hier ervaring met een koppeling tussen PerfectView en Graphileon? Of een andere interface/applicatie voor graph databases? We willen heel graag een visualisatie maken van onze stakeholders en onderliggende relaties en nodes…

Hoi Yvette,

Wat interessant. Ik kende Graphileon nog niet. Kun je me iets meer vertellen wat je hiermee kunt doen?

@mf1 @Herbert.Denk Hebben jullie hier ervaring in?

Je netwerk in kaart brengen en alle relaties en lijntjes die er lopen zou mijn platte antwoord zijn, maar ik copy paste even hun eigen tekst:

In de basis is wat wij leveren een geavanceerde user interface voor graph databases. Je hoeft geen code meer te schrijven om nodes en relaties te kunnen beheren. Daarnaast een Graphileon een platform om snel applicaties te ontwikkelen, door meer dan 40 componenten (tabellen, grafieken, kaarten, formulieren, queries, netwerkvisualisaties) aan elkaar te koppelen op een visuele manier.
De beste manier om Graphileon te leren kennen is de download van onze Personal Edition, die volledig functioneel is, maar beperkt in het aantal dashboards, users en databases. Er staan op onze site ook een aantal instructie videos waarin de basisprincipes worden uitgelegd.

https://graphileon.com/request-graphileon-application/

https://graphileon.com/getting-started-videos/

Hoi Daniek,

Nee , geen ervaring mee en ik ken het ook niet.

Eens even rustig gaan bestuderen :slight_smile:

1 like

@Herbert.Denk @y.neuschwanger-kars

Beste allen. Ik kwam deze thread toevallig op het spoor. Ik ben oprichter van Graphileon.
Mocht de vraag nog relevant zijn, neem dan even contact op via tomzeppenfeldt@graphileon.com. Misschien goed om te weten dat Graphileon inmiddels functies heeft om requests te sturen naar 3rd party endpoints, en ook zelf als REST endpoint kan fungeren. De API laag hanteert JSON als formaat.
mvg

Tom

Goedemorgen, excuus voor de late reactie én bedankt voor jouw reactie. Op dit moment ligt de vraag weer even op de plank ivm andere interne ontwikkelingen. Maar goed te weten bij wie ik terecht kan als het nodig is. Dank!