Koppeling PerfectView met HF Service

Hoi hoi,

Heeft er iemand ervaring met het bouwen van een api-koppeling tussen PerfectView en HF Service? Dit is een facturatiesysteem.

:+1:

2 likes

Hoi Anne,

Goeie vraag, kwam dit naar voren tijdens een van jouw trainingen? Misschien dat @avdz je verder kan helpen? :slight_smile:

Sabrina

Hoi Anne,

We bouwen fulltime koppelingen, maar HF Service staat nog niet in het rijtje.

Als bekend is welke gegevens er gesynchroniseerd moet worden, kunnen we die uiteraard wel bouwen!

2 likes

Hoi Anne,

Kan HF Service niet vinden als facturatie systeem.

Is het misschien bekend onder en andere naam?

Groetjes,

Herbert

1 like

@Herbert.Denk en @avdz

Bedankt voor jullie antwoorden vast. Naar aanleiding van de vraag van Herbert heb ik enkele dagen geleden navraag gedaan bij de klant. Zodra ik hier meer van weet horen jullie het uiteraard!

:sunglasses:

2 likes

Hoi @avdz en @Herbert.Denk, zojuist heb ik het volgende teruggekoppeld gekregen van onze klant:

"HF-Service heeft geen eigen website. Zij zijn onderdeel van Fource.
Fource is onderdeel van Sator.

https://www.fource.nl
https://www.satorholding.com"

Zijn jullie bekend mee?

1 like

Nee niet bekend mee.
Maar dat geeft niet het is ons werk om er wel bekend mee te worden.
Heb ik mooi de tijd voor hier in Turkije, tijdens mijn vakantie.

Fijne vakantie Herbert! Geniet ervan. :desert_island:

Dank je wel @marie-charlotte.vest. Weet jij welke gegevens er gesynchroniseerd moeten worden? @avdz wil dat ook weten.

PS. ben weer terug voor anderhalve week en dan weer weg :slight_smile:

@Herbert.Denk Over welke gegevens heb je het?

:heart_eyes: Wat een luxe om over anderhalve week weer op vakantie te gaan. :smiley:

Precies @Herbert.Denk :slight_smile:

Wenst de klant dat alleen relatiegegevens worden gesynchroniseerd of bijvoorbeeld ook activiteiten. Ook niet onbelangrijk: moeten de gegevens vanuit PerfectView naar HF Service worden gestuurd of andersom of zelfs twee kanten op? :slight_smile:

1 like

@Herbert.Denk en @avdz

Dank voor de antwoorden! Heb het doorgeven aan de klant. Deze zal zelf contact opnemen.

1 like