Koppeling voor nieuwsbrieven in Wordpress

Onze organisatie maakt nieuwsbrieven aan in Wordpress.

Kunnen de resultaten teruggemeld worden in het campagnedashbord in Perfectview?

Wat is daarvoor nodig

1 like

Hoi Wim,

Leuk dat je jouw vraag hier op de community stelt :slight_smile: !

Ik verwacht dat je een nieuwsbrief plugin gebruikt in Wordpress om de nieuwsbrieven te verzenden, klopt dat? Zo ja, welke plugin gebruik je? Ik ben benieuwd!

Erik hier. Ik heb ervaring in koppelingen. En ben benieuwd naar de gebruikte software. Is dat externe software als Mailchimp of Acymailing (Vanuit Wordpress). Hoor het graag.

De nieuwsbrief wordt samengesteld met berichten die in Wordpress worden opgemaakt.

Ik heb op ons centraal kantoor geïnformeerd naar de naam van de plugin. Deze verwijzen mij naar de websitebouwer, die moet ik nog benaderen.

Wij maken gebruik van Wordpress. Wanneer ik naar het dashbord ga (achter de website) zie ik bij about: WPBakery Page Builder 5.7. Ik weet niet of daarmee ook de nieuwsbrieven zelf worden samengesteld. Ik hoop dat snel te weten en kom er dan op terug.

Mijn doel is de terugkoppeling van de informatie (klikgedrag, opt-out, ed.) binnen te kunnen halen in het campagnedashbord in Perfectview

Erik,

De plugin die in Wordpress wordt gebruikt voor het aanmaken van nieuwsbrieven is de Useletter-plugin.

Beste Mandigers,

Ik werd er op gewezen dat je gereageerd had. Het was mij ontgaan. Als ik zoek op “Useletter” dan kan ik geen resultaten vinden. Hoe dan ook. Weet niet wat de exacte vraag is en wat de plugin is. Maar ik denk dat ik kan stellen dat dit altijd maatwerk is. Wellicht nog meer maatwerk vanuit Perfectview, dan vanuit een externe ontwikkelaar. Maatwerk ontwikkelen is 1, bijhouden is 2. Dus ik vraag mij af of het een toepassing is wat meer oplevert dan het kost.

Ik wil altijd in maatwerk meedenken, er moet dan wel eerst een duidelijke vraag benoemd worden. Die ik uiteraard in overleg kan beschrijven. Hartelijke groet, Erik Plomp