Mail inz champagne uitvoering meer details

Hi,

Wij maken gebruik van automatische herhalende champagen mails. En ook diverse herhalende champagne mails.Nu ontvangen wij daarvan een bevestiging per mail als deze zijn verzonden… Helaas kunnen wij alleen zien dat ze zijn verzonden en niet aan bijv wie. Het zou fijn zijn om uit de bevestigingsmail van verzending meer details van de mailing te kunnen zien. Zodat bij contact met de relaties ook bij ons eenvoudiger bekend is op welke automatische mail men reageert.

Is dit mogelijk om aan te passen?

Dag Yvette,

Leuk dat jullie campagnes vanuit PerfectView sturen! Ik kan me voorstellen dat je wil zien bij wie de mail is aangekomen en bij wie niet, zodat er een goede opvolging kan plaatsvinden.

Gelukkig bieden wij in PerfectView de mogelijkheid om dit in te kunnen zien. Wanneer je in je linkermenu klikt op Meer > Campagnes > Voltooid, zie je een overzicht met al jouw voltooide campagnes.

Per campagne kan je een dashboard openen, hierin vind je alle tracking terug. Daarnaast kan je ook een voltooide campagne openen, om in te zien wat je nou hebt verstuurd. Wanneer je naar de stap “hoe” gaat, zie je een rood en een blauw getal. Het rode getal staat voor de geadresseerden bij wie de mailing niet is aangekomen en het blauwe getal staat voor de geadresseerden bij wie de mailing wel is aangekomen. Wanneer je op het rode of blauwe getal klikt, ontvang je per mail de lijst van de geadresseerden die daaronder vallen.

Ik hoop dat dit is wat je zoekt! :smiley: