Meerdere e-mailadressen

Bestaat er een mogelijkheid om meerdere (zakelijke) e-mailadressen bij 1 contactpersoon te vermelden, dus niet een privé adres of secretaresse e-mail. Ik heb contactpersonen met meerdere mailadressen, waardoor ik handmatig in PV de mail aan de persoon moet koppelen

1 like

Je geeft aan dat je contactpersonen hebt met meerdere (zakelijke) e-mailadressen, maar heeft deze contactpersoon dan ook meerdere e-mailadressen bij dezelfde organisatie?

Ik kan me namelijk voorstellen dat wanneer een contactpersoon bij meerdere organisaties werkzaam is per organisatie een ander e-mailadres heeft. In dit geval kan je ook per koppeling een ander e-mailadres opgeven.

Ik bedoel meerdere adressen binnen 1 bedrijf bijvoorbeeld persoonlijk en afdeling adres die ze gebruiken

Nee die mogelijkheid is er niet.
Onze contactpersonen gebruiken ook meerdere mailadressen, dus wij ondervinden hetzelfde probleem met archiveren. Ook wanneer zij een webformulier invullen en daarbij een ander zakelijk mailadres gebruiken is het lastig, dan komt er een nieuw persoon bij die je weer moet verwijderen.
In 2012 heb ik een updatewens ingestuurd hiervoor. Die is toen niet ingewilligd. Wij hebben er daarom voor gekozen om privé mailadres te vullen met het tweede zakelijke mailadres, zodat die ook meedoet met archiveren en bij ontvangst formulieren. Soms gebruikt men er 3 en dan is er geen oplossing.
MVG Esther

Sorry ik zit niet veel op de community. Ik ervaar dat het gebruik van perfectview me als zzp er (te) veel tijd kost. In 2012 een updatewens ingestuurd?! Het lijkt mij niet zo lastig om een extra e-mailveld toe te voegen.