Meerdere emailadressen invoeren klant

Hoe kun je bij een klant en of particulier ook meerdere emailadressen invoeren?

Het lukt mij niet niet gescheiden met komma of puntkomma. Help geeft ook geen info.

Ik zou die vraag even voorleggen aan de servicedesk van Perfect View, want volgens mij kan dat niet standaard. Ik denk dat er dan een extra veld moet worden aangemaakt voor een secundair emailadres. Je kan wel een extra emailadres opgeven onder de tab Prive.

Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik weet dat je een zakelijk en een privé adres aan kan maken, maar sommige klanten mailen zakelijk vanuit meerdere adressen en dan is het fijn als je ze (automatisch) aan de juiste persoon kan koppelen.

Na contact met de desk is het duidelijk geworden dat het niet automatisch kan. Dan moet je telkens handmatig een tweede adres invoeren. Dit is voor ons niet te doen. Meerendeel van onze klanten gebruikt meer dan 1 adres.

Voor ons een reden om te stoppen met dit programma.

Groot gemis inderdaad. Wij werken veel met particulieren waarbij vaak twee partners op één adres wonen. Zou mi. ook een extra adres ingevuld moeten kunnen worden en tevens een voorkeursadres kunnen worden aangemerkt.