Memoveld relatie

Al eens eerder aangestipt, maar je weet maar nooit… :upside_down_face:
Er is een ruimte op de relatiekaart die ik heel graag zou willen (kunnen) gebruiken als notitieveld. In mijn oude programma was daar een memo veld voor. Er kwam dan een sterretje in beeld als er iets was ingevuld in die memo, heel handig.

Het gaat echt om kleine aantekeningen, die direct bij het openen van de kaart nuttige informatie laten zien: “ex van C. de Vries”, “aangiftes niet voor november indienen” , “woont sinds 1-2-2019 samen”, “…”. “ivm werk overdag niet bellen” , whatever…

als alternatief een knop die in beeld/actief wordt als er iets bij ‘extra info’ is ingevuld en dat je met een klik op die knop naar die Extra info gaat.

Wij hadden toevallig precies hetzelfde idee. Om optimaal gebruik te kunnen maken van een CRM systeem is het wel handig als je (ook in de verkoopkansen) bepaalde notities kan zien die gekoppeld zijn aan de klant ipv dat je alleen notities ziet die aan de verkoopkans gekoppeld zijn.

Of wellicht is het mogelijk om de knop “Extra info” ook zichtbaar te maken in de verkoopkans? Naast “Audit Trail” bijvoorbeeld.

Met labels kun je bij de verkoopkans wel standaardberichten kwijt, die je direct ziet als je de kaart opent, maar geen persoonlijke notities.
Nu wij het toch over de ruimte op de klantkaart hebben zou ik het mooi vinden als er meer hyperlinks kunnen komen, die wij zelf kunnen aanmaken in het tabje social. Daar staat bijvoorbeeld ook weblog, maar er zouden meer ‘bolletjes’ moeten komen waarmee je direct kunt doorlinken naar bijvoorbeeld een andere programma. Voorbeeld is hiervan is de CompanyInfo button.

Ik lees mee, interessant