Met één klik alle bijlagen uitvinken bij mail toevoegen via outlook

Het lijkt mij heel fijn om de optie te hebben alle bijlages in één keer uit- of aan te kunnen vinken bij het toevoegen van een e-mail aan PV via outlook. Regelmatig krijg ik mail van mensen met wel 10 icoontjes in hun handtekening, die ik allemaal handmatig uit moet klikken. Als het dan ook nog om een conversatie van meerdere mails gaat blijf je soms aan het klikken.

Ik dacht aan een globale checkbox in de titelbalk waarmee je alle uit- of aanvinkt.

Met vriendelijke groet,
Rachel Walraven

Rachel,

Support heeft voor mij alle bijlage anders dan PDF uitgezet. Moet dan wel af en toe JPEG’s en andere weer aanvinken, maar die kleine bestandjes heb je dan niet.

1 like

Ha Peter,
Ik heb idd van Support de optie gekregen om ook .png bestanden per default uit te zetten. Dat scheelt al een boel. Blijf het nog wel een fijne toevoeging vinden hoor, wan ik krijg soms ook wel mails met veel jpg’s als bijlage die ik wel wil exporteren waarbij het makkelijk zou zijn als ik die in één keer aan kan vinken.

Dit is een handige optie…
Support kan hier dus inrichten?

Als je een e-mail stuurt naar support@perfectview.nl met daarin de bestandextensie welke standaard uit gevinkt moeten worden bij de Outlook add-in, dan kunnen wij regelen dat dit uitgezet gaat worden.