Bedankt voor je terugkoppeling! Het is altijd even puzzelen van waaruit je de beginstappen zet voor een weergavelijst; zo zaten wij zo’n dergelijke overzicht te zoeken via Klanten. Contactpersonen is inderdaad een logischer uitgangspunt. Zo heb ik nu deze weergave in elkaar geknutseld:
i.p.v. Relatiebeheerder ben ik echter op zoek naar de persoon die de Contactpersoon aanmaakt, dat kan ook een binnendienst medewerker zijn i.p.v. de Accountmanager die de relatie beheert. De kolom ‘Aangemaakt door’ bevat deze info. Helaas kan je niet (tijdelijk) filteren (zie afbeelding), maar door daar op alfabet te zoeken, kom je ook al een heel eind.
Bestaan er mogelijkheden om een tijdlijn (zoals te vinden onder Meer) te exporteren? Daar is een mooi overzicht te vinden van de handelingen van alle gebruikers. Om deze dan vervolgens te filteren per gebruiker? Het zou betekenen -als administrator/of ‘CRM coach’- dat je gerichter feedback kan geven aan de gebruikers, onderzoeken welke gebruikers moeite hebben met de adoptie van CRM in hun dagelijkse werkzaamheden en die meer handvaten bieden… etc.
Iemand aan de administrator kant die mij hier meer over kan vertellen?