Hallo allemaal,
Zal mij als nieuw community lid en PV gebruiker even voorstellen. Ik ben Eric, oprichter en eigenaar van Eric’s All in IT. Daarnaast werkzaam als Mission Critical Engineer(Infra Server) bij Royal Flora Holland / Coclusion Mission Critical. Op het moment woon ik nog in Zwolle. Mogelijk ga ik wat meer naar het westen verhuizen, omdat IT daar meer leeft. In mijn vrije tijd loop ik graag met mijn hond Angel, een 9 jarige Rottweiler welke ik heb geadopteerd toen ze 8 was. Daarnaast houd ik van; fitness, kickboksen, zwemmen, reizen en motorrijden.
Ben PerfectView gaan gebruiken om structuur te scheppen en beter te kunnen opvolgen. Dit is echt nodig, alles bijhouden begint naarmate je groeit als bedrijf steeds lastiger te worden. De service, werking/design van het pakket en vriendelijke houding vanuit PerfectView hebben mij aangenaam overtuigd! Heb tijdens de trial periode ook andere CRM software getest, maar PV bleek voor mij de beste.
Op dit moment gebruik ik PV om support verzoeken bij te houden en nieuwe aanvragen vanaf mijn website op te volgen. Gebruik voor administratie doeleinden e-Boekhouden en heb de API-koppeling gelegd. De relaties syncen nu mooi onderling.
Graag wil ik ook offertes, abonnementen(voor bijvoorbeeld maandelijkse: servicecontracten en Office 365 abonnementen )facturen en herinneringen gaan beheren in PV. Op dit moment doe ik dat vanuit e-Boekhouden. Tips over hoe ik dit het beste aan kan pakken zijn van harte welkom.
Mooi om te zien dat er hier een goede positieve vibe heerst. Daar draag ik graag aan bij.
Groet van,
Eric-Maikel Otten