Nieuwe update - trage verwerking

Sinds vanmorgen dus de nieuwe release van PV in werking, maar wat heeft dit alles traag gemaakt!
Had van mij wel minder mooi mogen blijven voor het oog, maar wel beter werkbaar. Bij elke klik moet je wachten. Hoop dat hier ZSM (binnen enkele dagen) een gedegen oplossing voor komt, want persoonlijk vind ik dit hopeloos om mee te werken.

Ik deel je mening dat ik ook merk dat de applicatie vaak trager reageert dan voorheen. Schermopbouw bijv. is vaak zichtbaar trager.
Maar misschien is het suggestie, ik krijg het gevoel dat het al wat is verbeterd t.o.v. de eerste dagen na de release. Wellicht dat PV het zelf ook al onderkend heeft en aan wat knoppen heeft gedraaid!?

De eerste dag was het inderdaad heel slecht, had naderhand vernomen dat PV intern ook een storing had. Het is een stuk beter, maar je blijft regelmatig wachten op de opgevraagde info. Het is natuurlijk een online applicatie, waardoor je sterk afhankelijk bent van de internetsnelheid, maar eerder was dit niet het geval, dus het kan ook zeker beter. Hopelijk komt dit snel weer terug :slight_smile:

Helaas is het begin november nog steeds niet erg vlot. Daarnaast vind ik de grote update eigenlijk helemaal geen verbetering: het ziet er niet beter uit, het werkt nog minder intuïtief en het is soms zo onduidelijk/omslachtig.
Hebben sinds de release ook al meer storingen gehad dan in de jaren er voor!

Ben het zeker met je eens Renzo. Snelheid is niet iets om over naar huis te schrijven, daarnaast blijven ook simpele dingen gewoon uit…(opslaan knop bv…)… en nou had ik 2/3 weken terug toch ECHT tabbladen gezien in het scherm, direct collega’s geattendeerd hierop…wat waren we blij… en een dag later?? WEG!!! Ik snap em niet meer…

Ik begrijp het ook niet. Ik ben gister uren bezig geweest met een mailing. Niets zit op een logische plek, dat was overigens al niet. Vraag je om een exportbestand dat niet komt. Iedereen in de stress omdat ze denken dat de mailing via PV is verstuurd.
Gister nog een andere mailing verstuurd: niet verstuurd. Staat doodleuk bij de concepten. Echt hoor…
Zo ondertussen heeft het ook amper nog voordelen om via PV te mailen. En als je hier ideeën of feature requests over stuurt dan lijken ze in een hele diepe put te komen waar verder nooit iemand in kijkt.