Hallo allemaal,
Wij zijn voornemens begin 2019 ook onze klachten / vragen uit onze support mailbox te gaan afvangen via de PV complaint handeling functionaliteit.
Nu ben ik eigenlijk nieuwsgierig of community leden / PV leden, mij gemakkelijk opweg kunnen helpen hierin.
Idealiter zouden wij de volgende stappen willen automatiseren:
- Complaints komen nu vooral binnen op onze support mailbox, ik zou willen dat die mailbox 1op1 wordt doorgezet naar PV, zodat klachen direct in het systeem staan zonder te copy / pasten
- Vooral ook dat we geen klachten mislopen, want we willen natuurlijk liever uit 1 systeem werken
- Klachten vallen al direct in een bepaalde categorie op basis van een titel, zoekwoord of dergelijken
- Het direct aanstellen van de juiste persoon aan een specifieke soort complaint
- Monitoren van de klacht, wat is de status op dit moment, waar ligt de klacht
- Afwikkeling, hoe hebben we de klacht opgelost
- Overzicht genereren van bijvoorbeeld de hoeveelheid van dezelfde klachten / unieke klachten
- Maar ook bijvoorbeeld overzicht in time to fix, responsetime.
Zijn er hier ervaringsdeskundigen die mij opweg kunnen helpen?
Jullie tips & tricks zijn zeer welkom, kijk uit naar jullie reacties!
Groetjes
Eddy