Outlook-plugin voor PerfectView

Kan iemand mij vertellen waar ik de Outlook-plugin voor PerfectView kan downloaden?
Op de PerfectView-site zelf lijken we een beetje in rondjes te lopen, zonder de juiste plek te vinden :slight_smile:

Dank vast!

Hoi Charles,

Goed dat je je vraag stelt en geen rondjes blijft lopen op de site :slight_smile:

De Outlook- plug-in kun je op de volgende plek vinden:
Instellingen (tandwiel aan de rechterkant van je scherm) > persoonlijke instellingen > 'Outlook addín’
2018-01-29 14_52_19-PerfectView

Lukt het zo?

Groetjes Marie-Charlotte

1 like

Dat gaat lukken … We zochten op de site, niet in de applicatie zelf :slight_smile:
Thnx Marie-Charlotte

1 like

@cbetman maak je alleen gebruik van de outlook plugin of van de office plugin. Die werkt ook super, zeker als gespreksverslagen in word maakt of offertes van templates.

Wist niet eens van het bestaan van de Office-plugin af Andrew :slight_smile:
Maar ga ik zeker naar kijken :+1:
Thnx en groet, Charles

dag allen,

Even een vraag van een doorgewinterde digibeet wat plugin precies?

Hoi Mieke,

Mooie term ‘doorgewinterde digibeet’ :grinning:

Een plug-in is een klein stukje software, meestal van derden die in andere software wordt ‘geplugd’.
Zo is dus bijvoorbeeld door deze ‘plug-in’ interactie mogelijk tussen Outlook en Word met PerfectView en kunnen e-mail en documenten worden gesynchroniseerd.

Hopelijk is dit vanuit mij als digi-freak voldoende in J&J-taal!

1 like

Zeker, dank je wel !

Wie heeft mooie voorbeelden wat deze plugin precies doet? Worden e-mails automatisch in perfectview opgeslagen en hoef je dus geen mapjes meer aan te maken in Outlook om daar alles te bewaren.
Ik ben een verstokte MAC gebruiker en zoiets zou ik graag gebruiken. Nu kan ik via de bcc e-mails in perfectView krijgen, maar ik vergeet nogal eens die bcc in te vullen. Want ik vind het persoonlijk handiger de e-mails bij de relatie in perfectview te hebben dan ze in mijn e-mail te bewaren.

Ha Robert,

De Outlook-plugin is er inderdaad voor bedoeld om gemakkelijk je email te kunnen filen onder de relatie of activiteit (bijv. verkoopkans).
De vraag daarvoor kan bij het verzenden van een mail worden gesteld, maar je kunt dit ook separaat op een mail uitvoeren.
Eenzelfde soort functionaliteit bieden ook de andere plugins voor Office.

Overigens raad ik het gebruik van (vele) submappen in Outlook zeker niet meer aan. Het kost erg veel tijd en met de zoekfunctie die Outlook gebruikt is alleen een submap ‘Archief’ eigenlijk nog maar nodig…

Of Perfectview ook een Mac OS plugin voor Office biedt weet ik zo niet. Weet jij dit wellicht @sabrina.cadogan ?

Hoi Harmen,

Excuus ik had je @mention gemist!

Voor gebruikers met een Mac computer bieden wij de mail-in archiveringsoptie aan als alternatief voor onze outlook add-in. (Als ik @robertgouda zijn reactie lees gebruikt hij dit nu ook?) Deze optie houd in dat je de mails die je wilt gaan archiveren doorstuurt naar jouw persoonlijke PerfectView archiverings adres. Of je zet dit adres in de BCC als je een mail gaat versturen. Op basis van het e-mailadres wordt de afzender of ontvanger herkent in PV. Je zet deze optie aan via de persoonlijke instellingen.

Voor Mac gebruikers hebben we helaas geen Word plugin!

Hallo,
Ik gebruik met de Outlook add-in, en ik heb het zo ingesteld dat ik bij het versturen van een mail de vraag krijg of ik wil koppelen. Echter, ik krijg niet bij iedere mail die vraag, alleen soms. Weet iemand hoe dat kan?
Alvast bedankt!