Rapportage behandeling

Is het mogelijk om in PerfectView bij te houden wat iemand met een verkoopkans, correspondentie, support of project heeft gedaan. Heeft iemand deze geopend en verders niets meegedaan en hoelang heeft iemand deze in behandeling. Ik kom er niet uit.

Zijn er überhaupt mogelijkheden voor interne rapportages te gebruiken over het gebruik van PerfectView?

Bedankt voor je vraag, informatie uit Perfectview halen is natuurlijk erg belangrijk! Zou je kunnen uitleggen wat je precies met interne rapportages bedoelt?
@Herbert.Denk zou jij jouw ervaringen op dit punt kunnen delen?

Ik zou graag willen hoelang een bepaalde activiteit open staat en wie er mee bezig is geweest. Het liefst ook nog wie het heeft geopend.

Dat is een leuke vraag, het is natuurlijk belangrijk om te weten wat er precies meteen een activiteit is gebeurd! Op activiteitsniveau heb je de mogelijkheid om de “audit trail” aan te zetten, dit doe je in basisinstellingen van je persoonlijke instellingen. Hierin wordt vastgelegd wat er met een activiteit gebeurd en hoe lang deze al open staat. Mocht je hier nog andere vragen over hebben, dan kijken mijn collega’s van de supportdesk natuurlijk graag met je mee! :slight_smile:

En is het nog gelukt @DannyDamen?