Rapportage mogelijkheden in PerfectView februari 2020 - sessie 2

Wegens succes plannen we in februari een extra sessie over rapportage mogelijkheden in. Lees hieronder wat er tijdens de sessie aan bod zal komen en schrijf je zo snel mogelijk in om zeker te zijn van een plekje. Zit het webinar vol? Niet getreurd, in maart zullen we een nieuwe sessie organiseren. Via de agenda op deze community kun je zien wanneer alle webinars worden gegeven.

Om je bedrijfsvoering goed inzichtelijk te hebben is het belangrijk om alle input die je vastlegt in CRM er op een overzichtelijke manier uit te kunnen halen. Dit om daarmee in te kunnen spelen op de actualiteiten. In dit webinar leer je alles over de mogelijkheden die PerfectView biedt:

  • Standaard rapportages
  • Dashboards
  • Weergaven
  • Exports en draaitabellen
  • En al jouw vragen

Er is beperkt ruimte, schrijf je nu in!

1 like

Wat jammer nou dan ben ik op vakantie.

Ik had hier graag aan deelgenomen maar constateer dat ik te laat ben, want vol…

Is het mogelijk om webinars na te kijken?

Ik heb zojuist namelijk deelgenomen aan het webformulieren webinar en het viel mij inderdaad al op dat er maar 4 deelnemers waren. Ik kan goed begrijpen dat een veel grotere groep deelnemers lastig te managen is en de beperking terecht is. Deelname aan het webinar hielp mij al om meer inzicht te krijgen over het onderwerp, nog los van de interactie.

Ik kan mij goed voorstellen dat het bekijken van opgenomen webinars kan bijdragen aan het vergroten van inzicht over een onderwerp…

Leuk dat je interesse hebt in dit webinar @Sefa :+1:

De webinars zijn zoals je vandaag gezien hebt interactieve sessies, die volgens het ‘Ask me anything’-principe zijn opgebouwd. Dit houdt in dat de deelnemers hiervan tijdens een webinar alle vragen die zij hebben omtrent een onderwerp, aan een PerfectView expert kunnen stellen. Dit betekent dat deelnemers tijdens deze webinars zelf ook aan het woord komen. Om die reden stellen we, in verband met de privacy van de deelnemers, geen opnames van webinars beschikbaar.

Elk webinar wordt elke maand gegeven, en op die manier hopen we zo veel mogelijk mensen op weg te kunnen helpen. Aangezien zowel het webinar over rapportages in februari als die in maart nu al vol zitten heb ik zojuist een extra webinar ingepland.

Je kunt je daar nu via deze link voor inschrijven. Hopelijk zie ik je op 6 maart bij deze sessie of anders bij een van de volgende :smiley:.

2 likes