Speciale attentie popup

Wat is mis (of mogelijk niet kan vinden) is een popup die automatisch verschijnt wanneer een relatie op het scherm wordt getoond, met informatie die zeer belangrijk is.
Denk hierbij bijvoorbeeld aan “niet meer leveren” etc.
Dit om te voorkomen dat je ongewenste acties kunt gaan ondernemen.

Als deze mogelijkheid reeds bestaat dan zou ik graag weten hoe ik dit kan bereiken.
Indien dit nog niet mogelijk is, is het misschien een mooie aanvulling voor in de toekomst.

3 likes

Leuke vraag @Suvoko! Wanneer je een relatiekaart opent bepaal je zelf op welk tabblad de relatiekaart opent. Dit doe je in de Persoonlijke instellingen. Welk tabblad je ook kiest, het ‘visitekaartje’ met daarin de belangrijkste gegevens van een relatie zal altijd boven in je scherm verschijnen. Je ziet hier bijvoorbeeld altijd de naam, het telefoonnummer en het e-mailadres maar bij een relatie van het type klant zie je hier ook het veld ‘Status’ terug. Dit veld kun je dus bijvoorbeeld inzetten om de informatie waar jij het over hebt in vast te leggen. Is het een optie om dit veld hiervoor in te gaan zetten? Ik ben benieuwd :slight_smile:

Wellicht had je het al gelezen maar door het starten van dit topic maak je overigens kans op een gratis dagdeel coaching of training: Win een gratis coaching of training

Aan het einde van de maand wordt de winnaar bekend gemaakt! :raised_hands:

goed punt, ik zou ook graag zoiets willen. Hoeft dan niet eens een pop up te zijn, er is toch nog ruimte op de relatiekaart?

Ik zou trouwens niet waar het status veld is? Ik heb gekeken bij klanten :slight_smile:

3 likes

Het lijkt mij een prima idee @michelle.klerks om dit te realiseren. Graag op elk tabblad, zodat de status onmiddellijk opvalt.
Echter zou het nog mooier zijn als er een gekozen kleur kan worden getoond in geval dat een klant/relatie, om welke reden dan ook, niet meer geholpen mag worden.??!! BIJVOORBEELD ROOD
Ik zou het zeer op prijs stellen als ik feedback zou mogen ontvangen over dit topic.

@Peter . Deze status staat bij het tabblad “Klant” bij de gegevens van de (in jouw geval) de klant.

Het onderhouden doe je via Instellingen - Commerciële relaties - statussen: Zie hieronder:
Instellingen%20-%20Commerciele%20statussen

1 like

Mogelijk nog even een verduidelijking van mijn wens.
In de afbeelding die @Peter plaatst kan je precies zien wat ik (en ik denk vele anderen met mij) zou willen zien.
Nog mooier zou het kunnen zijn als er een extra attentiewaarde (bijvoorbeeld kleur ROOD) zou kunnen worden toegevoegd
Graag even je reactie of hier iets in kan worden gerealiseerd.

Ben benieuwd.

2 likes

@Peter ter aanvulling op @Suvoko hierbij ook nog een printscreen van de plek in de applicatie waar je de status direct terugziet op de relatiekaart van een klant:

Dankjewel @michelle.klerks heb het knopje gevonden!

1 like

Hier zie ik de meerwaarde ook zeker van in! Special kortingen of acties kun je hier ook in kwijt. Een status is daarvoor niet genoeg.

2 likes

Wordt hier nog iets mee gedaan…?
Ook ik heb behoefte aan een dergelijke functionaliteit.
Ik vind PV niet echt reageren op de functionele wensen van gebruikers en hoor of zie ook niet wat hier mee gebeurd. Het is een soort Black Box waar wij wel iets instoppen maar daarna in het duister tasten.
PV verliest de laaste tijd terrein op andere CRM systemen.

Ondertussen heeft PV contact met mij opgenomen en heb ik een goed gesprek gehad over de zaken die ik hierboven beschrijf.
Zondermeer waardering voor het feit dat vanuit het management gereageerd wordt op mijn opmerkingen.

2 likes