Win een gratis coaching of training

Omdat wij vieren dat we inmiddels meer dan 400 leden hebben, verloten we deze zomer twee keer een gratis coaching of training onder community-leden.

Wil jij kans maken op deze unieke prijs?

Het enige dat je hiervoor hoeft te doen is een nieuw topic starten op de community. Alle topic-starters maken automatisch kans op een training of coaching tijdens één van de twee lotingen. Door meerdere nieuwe topics te starten vergroot je de winkans.

Coaching
Een goed en langdurig gebruik van PerfectView hangt samen met een inrichting die is afgestemd op jouw organisatie. Onze coaches adviseren je hierin, ook wanneer je al langer gebruik maakt van CRM Online. Samen kunnen jullie processen aanscherpen en verbeteren voor een optimaal gebruik.

Training
Ken jij alle ‘ins and outs’ van CRM Online? Of je nu net nieuw bent of al jaren met PerfectView werkt. Tijdens een training krijg je de handvatten om (nog) efficiënter gebruik te maken van het systeem. Zo zijn jij en je collega’s direct op de hoogte van de functionaliteiten die jullie nodig hebben voor jullie bedrijfsvoering.

Doe mee!
Genoeg redenen dus om mee te doen met deze prijsvraag. Heb je nu geen tijd omdat je binnenkort op vakantie gaat? Geen nood, de loterij bestaat uit twee delen. Eén voor juli en één voor augustus.

Voorwaarden:

  • Deze actie loopt van 1 juli tot 31 augustus 2019.
  • Alle community-leden die binnen deze periode een topic starten maken automatisch kans op de prijs:
    • De loting voor topic-starters in juli vindt plaats op 31 juli.
    • De loting voor topic-starters in augustus vindt plaats op 31 augustus.
  • De training of coaching moet plaatsvinden voor 31 december 2019 en wordt op basis van beschikbaarheid ingepland.
  • De training of coaching vindt plaats bij PerfectView op kantoor in Den Bosch en is incl. een uitgebreide lunch.
  • Max. aantal personen training = 5
  • Max. aantal personen coaching = 2
  • De prijs kan niet worden ingeruild tegen reeds afgenomen diensten.
8 likes

Ja je. Heb ik net een topic gestart.
But I’ll back…

Op 1 juli dan.
:slightly_smiling_face:

5 likes

Zojuist hebben we de eerste namen van de potentiële winnaars van de prijsvraag in de hoge hoed gestopt. @Suvoko, @katja, @Peter, @Arjen, @Lilya en @Silke jullie maken sowieso kans op een training of coaching.

Start zelf ook een nieuw topic als je kans wil maken op deze mooie prijs!!

3 likes

Een gratis training zou fijn zijn.

Hoi Ronald, een training is altijd handig, zeker weten :smile:
Heb je een specifieke vraag? Er is erg veel informatie beschikbaar via de webinars, wellicht vind je daar wat je zoekt?

2 likes

Dat kan ik me voorstellen! :smile:

Stel dat je de training wint, welke onderwerp zou je dan vooral graag tijdens de training doornemen, bijvoorbeeld Selecties & campagnes, webformulieren of dagelijkse tips en tricks…

Misschien kan je hier vast een topic over starten, dan doe je sowieso mee voor de prijsvraag van juli :wink:

De tijd gaat snel, zeker als het zomer is, en de eerste maand van onze actie is voorbij. We hebben zojuist de winnaar uit de aangemaakte topics getrokken en ik vind het heel leuk dat ik de eer heb om dit met jullie te delen.

En de winnaar van onze winactie voor de maand juli is:

@Suvoko @katja @Peter @Arjen @Lilya @Silke @m.pinchetti @Rachel @BartvanWanrooy @RonaldBeer
Check het filmpje om te zien of je gewonnen hebt.

Niet gewonnen of nog niet meegedaan? Niet getreurd, ook voor de maand augustus gaat de actie nog door. Start deze maand een topic en je doet automatisch mee. Meerdere topics betekent ook meerdere kansen :wink:

7 likes

yay
Ik heb gewonnen :):star_struck:

8 likes

Gefeliciteerd! Larissa neemt contact met jou op om coaching/training in te plannen :smiley::partying_face:

1 like

Van harte gefeliciteerd.

3 likes

De maand augustus is voorbij wat betekent dat we weer een nieuwe winnaar hebben. Ook deze keer hebben we weer een leuk filmpje gemaakt om de winnaar bekend te maken.

En de winnaar van onze winactie voor de maand augustus is:


@Peter @Henrico @remco @w.m.dekker @e.kevelam @SharonDecom @RBA
Check het filmpje om te zien of je hebt gewonnen.
4 likes

dat is nou jammer :sleepy:

gefeliciteerd @Henrico

1 like

Wie weet komt er nog een keer een prijsvraag voorbij :partying_face:
In ieder geval goed dat je een vraag hebt gesteld. We zien ze graag voorbij komen :blush:

Vandaag mijn prijs “in ontvangst” mogen nemen. Een zeer zinvolle en interessante coaching gehad van @Ludo. Bedankt!

4 likes


@Henrico & @Ludo tijdens de coaching, gewonnen door Henrico.

3 likes


Hier zit @Rachel samen met @bart.vanhagen voor haar welverdiende coaching :slight_smile:

3 likes

Wat jammer dat ik nu pas deze community heb ontdekt. Volgens mij zijn er veel meer mogelijkheden binnen Perfectview dan die ik gebruik. Training had dus zeer welkom geweest/

Hoi Yvette,

Leuk dat je interesse hebt in een training :+1:! Deze winactie voor een gratis training is nu inderdaad al verlopen, maar wie weet hebben we volgend jaar wel weer eens zo’n leuke actie :wink:

In de tussentijd kun je natuurlijk nog altijd gewoon trainingen bij ons afnemen. Als je wilt kan ik een van mijn collega’s telefonisch contact met je laten opnemen om samen de mogelijkheden te bespreken. We geven zowel trainingen op locatie als bij ons op kantoor in Den Bosch. Ik hoor het graag als je hier interesse in hebt. Voor nu een fijne dag :raised_hands:

1 like