Support tip van de week: Wanneer heb ik voor het laatst contact gehad met mijn relaties?

In verband met de uitbraak van het coronavirus, hebben veel mensen hun reguliere werkzaamheden neer moeten leggen. Om toch bezig te blijven, worden er dan taken opgepakt die even zijn blijven liggen. Het beheren van relaties binnen PerfectView bijvoorbeeld. We signaleren de laatste tijd steeds vaker de volgende vraag:
‘Hoe kan ik achterhalen wanneer ik voor het laatst contact met een relatie heb gehad?’

Leg jij je contactmomenten binnen PerfectView in de vorm van een activiteit vast? Dan is de rapportage ‘Relaties zonder activiteiten’ wellicht wel wat voor jou. Deze rapportage kan je uit onze applicatie halen door onderstaande stappen te volgen.
Screenshot rapportage relaties zonder activiteiten

Wanneer je bij het onderdeel ‘Rapportages terecht bent gekomen, kan je deze stappen volgen:
Screenshot rapportage relaties zonder activiteiten (1)

Vervolgens kan je aangeven vanaf welke datum er bij een relatie geen activiteiten meer aangemaakt mogen zijn. Ook heb je de mogelijkheid om het export formaat te kiezen. Als je de datum hebt ingevuld en het gewenste export formaat hebt gekozen, klik je op de optie ‘Rapport aanvragen’. Dan wordt deze rapportage naar het e-mailadres gestuurd wat je gebruikt om in te loggen in PerfectView.
Screenshot rapportage relaties zonder activiteiten (2)

Op deze manier krijg je dus inzichtelijk wanneer je voor het laatst contact met je relaties hebt gehad.

2 likes

Zo, ja, dat is zéker handig.
Ik had er van de week ook maar een blogje over geschreven:

Iedereen veel succes en werk ze!
Katja

3 likes