Hoi Hans,
Leuk dat je lid bent geworden van de community!
Zelf werken wij op onze supportafdeling ook met de mailboxrules en dit werkt heel handig. Het idee is dat alle mails die verzonden worden naar een algemene mailbox (in ons geval support@perfectview.nl) automatisch terecht komen in CRM Online. Indien de relatie wordt herkend dan wordt aan de bestaande relatie een activiteit van het type Support gekoppeld. Deze activiteiten komen in een wachtrij ‘Af te handelen supports’ binnen van waaruit ons support team de calls gaat afhandelen. Indien de relatie niet wordt herkend dan wordt er automatisch een nieuwe relatie aangemaakt en wordt aan deze relatie ook een Support gekoppeld.
Deze functionaliteit is echt bedoelt voor het afhandelen van mails die in een algemene mailbox binnen komen. Voor de afhandeling van mails die in individuele mailboxen binnen komen kun je gebruik maken van de Outlook invoegtoepassing of de mail-in archivering indien je werkt met Gmail.
Om te kunnen bepalen hoe jij de functionaliteit kunt inrichten en gebruiken ben ik benieuwd hoe het proces waar jij het voor wilt inzetten eruit ziet? Kun je me hier iets meer over vertellen?