Vraagje:
Mijn eerste keer hier;-)
Zojuist vernam ik van PerfectView dat het vooralsnog niet mogelijk is om pop ups/taakreminders in te bouwen. Wat niet wegneemt dat als er wellicht veel draagkracht is voor deze wens, e.e.a. kan worden opgevolgd in de toekomst? Soort van gemene deler, klanten die dat ook graag toegepast zien?
Het lijkt mij handig, even los van o.a. Outlook die er aan voldoet, dit ook in te bedden in PV. Gezien CRM, lees Customer;-) Journey, zou ik het handig vinden dat zodra ik mijn PV open, ik alle taken, lees reminders voor die dag kan opvolgen met bijbehorende tijdstippen. (Je kan bij activiteiten namelijk niet zoveel kwijt anders dan dat je er zelf op moet letten).
Of dat nu is in de vorm van bijvoorbeeld iemand feliciteren voor verjaardag, of om 9 maart 09.00 uur bellen met prospect Pietje Puk omdat je dat nu eenmaal hebt afgesproken, of een reminder voor 3,6,9,12 maanden later omdat je dat afgesproken hebt en juist door een reminder vergeet je dat niet of minder snel om dat ook daadwerkelijk op te pakken? En dan doe je wat je beloofd en hoe fijn is dat voor de potentiele klant ihkv practice what you preach? Hoe zien jullie dat?