Tracking van e-mail

Is er mogelijkheid om e-mail tracking aan te zetten of in te bouwen. Ik gebruik het nu via een andere applicatie en vindt het handig om te zien of een contactpersoon de mail al heeft gelezen. Niet gelezen, dan een dagje wachten met bellen.
Ook interessant als je cp zegt het nog niet gelezen heeft, maar je kan zien dat het wel geopend is. Is je CP dan echt geïnteresseerd?

Hoi Rene,

Tracking in de e-mail geeft inderdaad interessante extra informatie. Indien je een campagnemailing en wanneer je gebruik maakt van het offreren met online accorderen dan maakt PerfectView hier ook gebruik van en kun je dit terugzien.

In welke gevallen zou jij graag deze tracking in willen zetten?

1 like

Daniek,

In principe standaard tracking. Eigenlijk een ingebouwde feature binnen perfectview.

Aantekening%202019-06-28%20095521

Ik probeer nog even te begrijpen waar je de tracking informatie dan terug zou willen zien. Volgens mij is dit een screenshot uit Outlook? Verwacht de je informatie dan ook in Outlook terug te zien of juist in PerfectView?

Late reactie door de vakanties etc.
IN PV zou prima zijn, maar bijvoorbeeld ook meteen in de mail in outlook. overigens gebruik ik steeds vaker mijn chromebook en loop dan meteen tegen de beperkingen aan van PV.
In outlook kan je mails automatisch toevoegen en ook afspraken in je agenda synchroniseren.
Wanneer je niet met een windows pc en outlook werkt moet je meer handmatig uitvoeren

Logisch :smiley: Fijne vakantie gehad?

Je kan gebruik maken van de ‘Mail-in Archiveren’ wordt oa voor Gmail koppeling gebruikt. Hierbij info GMail koppelen aan PerfectView

Lukt het zo?

1 like

De archivering gebruik ik al. Dat is echter iets anders dan tracking. Hiermee kun je zien of een mail is ontvangen, geopend etc.
Mailchimp gebruikt dit ook…