Vooruitblik op 2019

Hallo allemaal,

De beste wensen voor het nieuwe jaar. Ik hoop dat jullie fijne feestdagen hebben gehad.

Ik wil even kort terugkijken naar een aantal hoogtepunten van 2018 en alvast een blik vooruit werpen op 2019.

In januari 2018 klonk het startschot voor de CRM community. Dit betekende dat we in het eerste half jaar voornamelijk nieuwe leden hebben uitgenodigd en veel tijd besteed hebben aan de activiteit op het platform. Het tweede deel van het jaar stond in het teken van de community ervaring. Op basis van jullie feedback zijn aanpassingen gemaakt ter bevordering van de navigatie op het platform. Ook twee succesvolle community bijeenkomsten behoorde tot de hoogtepunten. Al met al, kunnen we met trots terugkijken op ons eerste community jaar. Dank aan iedereen die hier een bijdrage aan heeft geleverd!

In 2019 zullen we verder bouwen aan een waardevolle community voor iedereen. Wat de definitie van waardevol is verschilt voor iedereen. Beginners, experts, actieve leden en lezers. We zullen jullie daarom ook dit jaar blijven betrekken in de ontwikkeling van de community.

Naast de topics en reacties zullen we ook geregeld praktische content delen. Zoals interviews met (ervarings-) deskundigen, infographics, onderzoeken e.d. Met tips en adviezen die toepasbaar zijn in de praktijk.

Dankjewel voor je aanwezigheid tot nu toe. Ik hoop je het komende jaar vaker terug te zien!

2 likes