Ik werk al sinds 1993 met CRM (super office)maar ben niet echt een professional, ik gebruik de dingen die ik nodig heb maar doe b.v. zelden aan campagnes e.d.
Ik heb een klein decor bedrijf die voornamelijk met vaste klanten werkt in de attractie wereld, zwembaden en vakantieparken dus de wereld is klein.
Super office is best goed maar duur en daar ik twee jaar geleden met snelstart ben gaan werken zocht ik een goede aansluiting met CRM en zodoende begin januari met PF een koppeling gemaakt. Tevens heb ik nu een koppeling met Timechimp zodat de urenregistratie en km registratie door medewerkers kan worden geautomatiseerd.
De uiteindelijke uitdaging is om het geheel met elkaar goed te intergreren e.d.
Ik mis (of moet nog verder studeren),
- Als ik een mail verzend vanuit outlook krijg ik niet automatisch de vraag of het moet worden opgeslagen in PF (ik moet er zelf aan denken)
- Nieuwe binnenkomende (Email) adressen die ik wil beantwoorden moet ik eerst zelf een kaart aanmaken in PF wil ik het kunnen archiveren.
- Facturen die binnen komen, de koppeling met Snelstart mag efficienter, voor pdf facturen moet ik eerst een foto maken met mobiel om dan vervolgens het in snelstart te kunnen archiveren.
- Als je samenwerkt in een project met diverse bedrijven en personen vind ik het archiveren in super office gemakkelijker/efficienter (maar kan zijn dat het nog moet wennen)
Wellicht moet ik nog veel leren en heeft het tijd nodig,
Tot eind juni hebben met decorwerk te druk om alles goed uit te diepen dus ik zal ook met bloggs e.d. een rustige deelnemer zijn,
Met vriendelijke groet,