Wat is jouw favoriete topic uit 2018?

Het afgelopen jaar zijn er heel veel topics voorbij gekomen, in de verschillende categorieën. Wij zijn benieuwd welke jou het meest is bijgebleven. Zo kunnen we een overzicht maken met de meest gewaardeerde topics.

Zou je een link naar jou favoriete topic kunnen delen :slight_smile: ?

Dankjewel!

1 like

Deze over het verschil tussen pijplijn en forecast! :chart_with_upwards_trend:

3 likes

Alles over rapportage vond ik interessant om te lezen. Vooral ook omdat steeds meer van mijn relaties daar meer mee willen doen.
Met name gecombineerde rapportages.

2 likes

https://crmcommunityblog.perfectview.nl/2018/05/31/tips-voor-een-succesvolle-crm-implementatie/

Het meest is mij bijgebleven de discussies en tips over de implementatie van CRM. Een systeem hebben is stap een maar hoe krijg je iedereen zover dit ook te gebruiken en hoe kunnen we van elkaar leren?

3 likes

Dag @marie-charlotte.vest,

Mijn favoriete onderwerp van 2018 is Het invoeren van Gegevens in CRM

CRM werkt alleen voor je als je op regelmatige basis je gegevens bijwerkt.
Ik heb afgelopen jaar veel CRM gebruikers geholpen om hier een way of working in
te vinden. En nu werken zij er met meer succes mee.

4 likes

Ik kies dan voor Voorbeelden van Data Driven Marketing in CRM

Juist omdat het een vrij rustig topic was - de vraag legt wat mij betreft goed bloot dat er nog veel laaghangend fruit is om de data uit je CRM in te zetten voor marketing-doeleinden. Ik hoop daar in 2019 mooi aan bij te dragen in de community :slight_smile:

2 likes

Ik kies voor "Bloggen is belangrijk"
Te weinig verkopers en ondernemers zien nog niet hoe belangrijk content is.

2 likes

Mijn favorite topic is Het schrijven van een handleiding

Het maken van een handleiding is vaak maatwerk en je richt je daarbij op de werkprocessen van de klant. Blijft een uitdaging!

2 likes