Wat staat er op bij jullie?

Hoi hoi,

ik ben benieuwd waar mensen naar luisteren tijdens het werken. Wij hebben Qmusic opstaan dat iedere ochtend start met het foute uur :smiley:

Mocht je vallen onder de optie ‘overig’ ben ik uiteraard benieuwd wat dat inhoudt, laat het weten via de reacties. En als je geen muziek/radio luistert, wat is daar de reden voor? Ben benieuwd naar jullie reacties.

  • Spotify
  • 100%NL
  • 538
  • Sky radio
  • Qmusic
  • Radio 2
  • Radio 4
  • 3FM
  • Ik luister geen muziek/radio
  • Overige

0 stemmers

Mijn radio staat vastgespijkerd op Radi10, vooral omdat de muziek daar zo divers is dat geen enkele dag hetzelfde is. Love it !

1 like

Wat draaien ze daar @y.neuschwanger-kars?

De grootste hits, in de breedste zin van het woord. Dus van Jaren 60 tot aan 2018 en alles er tussenin.
Heerlijk gevarieerd en in 9 van de 10 gevallen lekkere meezingers :slight_smile:

3 likes

Klinkt goed @y.neuschwanger-kars :+1:

Heb jij een eigen kamer of zit je met meer mensen in een ruimte?

Ik zit veel in de auto en dan luister ik naar podcasts, dan vliegt de tijd voorbij! Meer mensen die favoriete podcasts hebben?

Leuk draadje dit!

Sinds kort maak ik gebruik van Winamp (ja, van vroeger…). Met dit programma kan je diverse online “zenders” beluisteren waaronder Blue Marlin Ibiza Radio. Zij draaien onafgebroken heerlijke rustige loungemuziek dat, voor mij, goed te combineren is met geconcentreerd werken.

Het nadeel van de meeste commerciële zenders is dat je tig keer hetzelfde deuntje hoort, en dat de muziek net te druk en te snel is om rustig te kunnen werken.

Ik lees aandachtig mee.

3 likes

@Robert leuk dat je die noemt, dat staat altijd op bij mijn kapper :sunglasses: vind het ook heerlijke deuntjes. Ik heb er zelf weleens naar geluisterd via spotify, denk dat het dan een dj mix is en geen ‘live’ radio.

Op vrijdag wel, dan werk ik thuis :wink:
Voor de rest zit ik op een kantoortuin, maar ik heb dan mijn oortjes in

Ik heb steevast een Soundcloud lijst van minimal techno en allerlei Ibiza lounge remixjes op staan. Lekker beatje voor het tempo erin houden en weinig lyrics zodat ik niet afgeleid word. :slight_smile:

1 like

Ja teksten die je afleiden, heel herkenbaar. Daarom doe ik tijdens concentratieklusjes ook muziek op zonder teksten.

Wellicht heb ik ook nog een leuke tip voor de mensen die wat meer van dance muziek houden onder het werken, www.sundanceradio.nl - ik wordt er altijd vrolijk van en geeft energie :sunny:

4 likes