Welke koppelingen ondersteunen jouw processen?

Een CRM is mooi, een CRM met koppelingen is beter. Met koppelingen ondersteun je meerdere bedrijfsprocessen en voorkom je dubbel werk.

Welke koppelingen zijn wat jou betreft onmisbaar voor je bedrijf?

1 like

Niet direct een koppeling, maar een responsive webform zou ook heel handig zijn :slight_smile:

Hoi Bart,

Kan je dat eens uitleggen?

Inderdaad niet direct een koppeling, maar ik snap wat je bedoelt. Deze wens is bekend bij ons. Fijn dat je het ook aangeeft, ik koppel je naam aan de vraag.

Maak je zelf gebruik van koppelingen met PerfectView?

Hieraan gekoppeld zou ik de vraag op willen werpen: voldoen de ā€˜standaard-koppelingenā€™ bij jullie?

In onze franchiseorganisatie wordt er door praktisch alle bedrijven gewerkt met een koppeling met een boekhoudpakket. Deze zijn echter erg basic. Een ogenschijnlijk vrij simpel proces als het toewijzen van een relatiecode vergt daardoor toch nog wat handmatige handelingen.
Ook het toewijzen van omzet aan de juiste grootboekrekeningen dient nog handmatig te gebeuren.
Het zou wat mij betreft een enorme verbetering zijn als de koppelingen met boekhouding op factuurregelniveau zou plaatsvinden incl. artikelcode of artikelgroep zodat grootboekadministratie daarmee te automatiseren is.

Zou er iemand binnen deze community ons kunnen helpen voor een koppeling van Dynamics met PV? Heb namelijk het idee dat Dynamics het groter maakt dat het is. En natuurlijk, hoe gebruikelijk is het dat een derde partij hierin de koppeling maakt?

Als ICTzaak hebben we een tijdje dergelijke koppelingen geschreven. We dachten hier een ā€˜standaardā€™ die wat uitgebreider zou zijn dan andere koppelingen mee te kunnen maken, maar al met al komt er toch vaak veel maatwerk bij kijken. Omdat dat totaal niet onze corebusiness is zijn we hiermee gestopt. @Herbert.Denk jij doet dit wel toch? Wellicht dat jij iets voor Eddy kunt betekenen?

1 like

dank je wel @hvv ja dat kunnen we zeker wel.
@Eddy zullen we bellen om de details te bespreken?