Hoi Marcel,
Ten eerste, welkom bij de community en dank je wel dat je direct bent aangesloten bij deze discussie. Ik kan me voorstellen dat je als Administratiekantoor PerfectView juist inzet om je dossiers in bij te houden en dat je bij beƫindig van je contract ook je volledige data wilt kunnen downloaden.
Zoals je wellicht weet wordt in mei 2018 een nieuwe privacy wetgeving van kracht, de AVG. In aanloop naar de nieuwe wetgeving wordt beoordeeld hoe en waar in de applicatie extra aanpassingen gemaakt moeten worden om te voldoen aan de AVG. EĆ©n van de aanpassingen die al op onze ontwikkelagenda staat, is het kunnen exporteren van de data inclusief alle bijlagen.
Laat ik voorop stellen dat ik hoop dat je voorlopig je contract met PerfectView niet opzegt, maar mocht dit toch het geval zijn, dan is het dus wel mogelijk om alle gegevens te downloaden.
Deze aanpassing in de applicatie was nog niet bij mijn collegaās bekend. Ik zal ervoor zorgen dat ze op de hoogte worden gesteld van de wijziging die binnenkort wordt doorgevoerd.
Ik hoop dat ik je ongerustheid over dit onderwerp heb kunnen wegnemen en dat je voorlopig met veel plezier door blijft werken met PerfectView.
Ingrid