Zoekveld - tekst blijft staan

Heeft iemand dit nog meer? Zie de schermprint. Best vaak als ik zoek dan blijft de tekst staan in het zoekveld en krijg ik dit resultaat. Heeft iemand dit nog meer en belangrijker, weet je hoe dit te voorkomen? Heel simpel, scheelt weer typen.47

1 like

Ik lees even mee :slight_smile:
ervaar hetzelfde probleem

Hoi!

Ik herken het probleem, ik heb het zojuist doorgegeven aan de afdeling Ontwikkeling.

:+1:

1 like

Top, dank je wel. Ik hoor graag als het is opgelost.

De afdeling Ontwikkeling geeft aan dat het een herkenbaar probleem is dat sommige van onze gebruikers al geruime tijd ervaren. De oorzaak hiervan is lastig te onderzoeken, vandaar dat we niet zomaar een oplossing hebben helaas. Voor gebruikers die het probleem nu regelmatig ervaren adviseer ik om bij het klikken in het zoekveld de tekst te selecteren zodat je daarover heen typt.

Dank je voor het uitzoeken en jammer dat er nog geen oplossing is. De aangedragen oplossing is natuurlijk bekend. Maar in de snelheid vergeet ik dat vaak.

2 likes

Same here … regelmatig dit probleem, weet dat je dan beter eerst de tekst kunt selecteren, maar dat vergeet je vaak. Daarbij, meestal gaat het goed gelukkig, en dan scheelt het niet-selecteren toch een handeling :slight_smile:

Het heeft ook met de browser te maken denk ik. Na een bepaalde periode inactiviteit laadt Firefox de website opnieuw en dan gebeurd dit steeds.