E-mails opmaken in PerfectView

Mag ik meteen om jullie hulp en tips vragen?
Mijn relaties wil ik mailen, echter loop ik tegen het feit aan dat ik de mails nu niet zelf kan opmaken (in html) door onvoldoende kennis en ervaring. Nu heb ik eerder van PerfectView vernomen dat er toepassingen of websites zijn waar ik vrij eenvoudig een (in Word?) opgemaakte tekst naar html kan omzetten. Wie kan mij op weg helpen? Alvast enorm bedankt daarvoor!

@Bob
@agnes
@Vincent
@Donna

Als ware marketing experts :star_struck:… kunnen jullie @Cor helpen?

Hoi Cor, je zou het kunnen proberen via https://wordtohtml.net/ . Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Zelf gebruik ik de tekst editor in Wordpress. Maar dit ziet er ook erg gebruiksvriendelijk uit:)

1 like

Hey dat is een coole tool :grin:

Ik laat onze mailings normaliter opmaken door een DTP’er die ze omzet naar HTLM en verstuur ze afhankelijk van de doelgroep uit PV of een ander systeem. De tool waar Donna naar mailt is wel iets waar ik naar op zoek was, met name voor de wat eenvoudigere mailings zoals interne nieuwsberichten kan dat een hele bruikbare tool voor ons zijn! Thx @Donna :slight_smile:

Mijn advies: tik je boodschap gewoon in PV, en maak je over opmaak niet druk. De beste marketing e-mail is een e-mail die er uitziet als een ‘gewone’ e-mail van 1 mens naar een ander.

Voor iedereen die nog veel tijd en geld investeert om super gelikte HTML emails te maken, wist je dat data laat zien dat mensen veel liever e-mails zonder fancy opmaak openen, lezen en doorklikken dan e-mails met?

4 likes

Oh, dat wist ik niet @Bob! Bedankt voor het delen :slight_smile: