Hoe gaan jullie om met e-mail

Hallo allemaal,

Ik gebruik PF nu ongeveer een jaar en ik ‘worstel’ nog een beetje met het e-mail beleid. Ik ben zzp-er en ben dus de enige die PF gebruikt en de enige die de mail verwerkt.

Ik gebruik outlook365 en heb daar geen mogelijkheid om makkelijk e-mail naar PF te zetten. Outlook heb ik geprobeerd, maar daar werkt mijn workflow niet goed in.

Dit even als achtergrond info.

Mijn vraag is eigenlijk hoe jullie omgaan met mail? Wat stuur je vanuit PF, wat vanuit je mail programma? Archiveer je alles in PF? Verwijder je daarna ook de mail uit je mailprogramma?

Ik ben heel benieuwd…

  • Rachel
2 likes

Hoi Rachel,

Wij werken hier binnen Perfectview uiteraard ook allemaal met Perfectview. :smiley:
Zelf mail ik nagenoeg alles vanuit Perfectview, maar ik werk hier dan natuurlijk ook de hele dag in. Ik ben ook wel benieuwd hoe anderen hier mee om gaan.

@Peter, ik zag dat jij van de week ook een aantal topics over mailen had gestart. Wellicht dat jij een goed idee hebt voor Rachel?

1 like

Hoi @Rachel,
Wat bedoel je hier precies mee? Je kunt alle mail die je wil bewaren mailen naar je eigen PV (PF?) archief link en zo opslaan in PV.

Ik werk heel veel met Projecten omdat bij heel veel dingen die ik doe diverse tussen stapjes nodig zijn. Losse taken worden dan onoverzichtelijk. Dus alles wat ik voor zo’n project doe ( overleg, mailen, bellen, gespreksnotities) doe ik vanuit PV, vanuit het project.

Reacties op die mail archiveer ik dan ook, maar probeer wel een beetje in te schatten hoe lang een specifieke mail wisseling duurt. Als je een paar keer heen en weer mailt, en steeds de voorgaande mail tekst steeds weer meeneemt, hoef je alleen de laatste mail te bewaren.

ik stuur mezelf geen kopie van de mail meer. als ik iets zoek van een relatie zoek ik dat wel in PV

Ik archiveer zeker niet alles in PV.

grts
Peter

4 likes