Hi allemaal,
Ik gebruik eigenlijk al een tijdje Perfectview, maar waren tot op heden onbekend met deze community. Dus nu pas lid geworden.
Wie ben ik?
Ik ben Yvette Hendriks van SKYB Administraties & Advies. Wij zijn een “klein” administratiekantoor in Uithoorn en richten ons specifiek op de “kleinere” ondernemers. Wij helpen om de administratie op orde te krijgen en te houden. Uiteraard kunnen wij ook de aangiften doen die noodzakelijk zijn. Door ervaring als notarisklerk en werkzaam zijn in het bankwezen, kunnen wij onze klanten ook op heel andere gebieden adviseren. Wij zeggen altijd; “Wij zijn je collega, die iets verder op voor je aan het werk is.”
Waarom Perfectview?
Ik merk dat het handig is om klantencontacten en projecten gestructureerd vast te leggen. Onze klanten hoeven ons dan niet telkens het zelfde te vertellen en wij benaderen hen ook niet telkens met dezelfde zaken. Ik hou zo ook een beter overzicht van wat er nog voor werkzaamheden zijn die er gedaan moeten worden. Ook kan ik mijn klanten op deze manier beter adviseren als er wijzigingen te verwachten zijn m.b.t. de wetgeving die voor hen van toepassing is. Wij zijn nu dus ook druk bezig om kenmerken toe te voegen.
*Wat mis ik nog?
Helaas is er nog geen mogelijkheid om vanuit een project/activiteit een document ter akkoord toe te zenden. Wij maken geen gebruik van offerte’s. Maar hebben wel voor het doen van onze aangiften, eerst het akkoord van onze klanten nodig. Dit doen wij nu nog handmatig vanuit Adobe Sign. Het zou fijn zijn als dit ook kon gebeuren vanuit een project/activiteit.
Het is ook jammer dat er geen klantportaal is in Perfectview. Deze hebben wij inmiddels laten maken, maar het koppelen ervan is niet mogelijk door ons. Het laten ontwikkelen kunnen wij niet zelf. Wij hebben hiervoor gewoon niet de kennis in huis. Het laten ontwikkelen hiervan (en eventueel nog meer koppelingen bijv. Trello) is voor ons gewoon nu te kostbaar. Zeker gezien het onderhoud wat aan deze koppelingen ook nog nodig is.
Mochte jullie vragen hebben, kan je mij uiteraard altijd mailen.