Uitnodigen en registratie bij Evenementen

Vraagje. Wij gebruiken als overheid ons CRM voornamelijk (of eigenlijk alleen maar) voor ons strategisch relatiebeheer. Dit doen we onder andere door onze relaties gericht uit te nodigen voor evenementen. We werken nu samen met één partij die voor ons de uitnodiging en registratie verzorgt; dankzij een API-koppeling met ons CRM wordt de door ons in het CRM klaargezette data automatisch opgehaald en de resultaten na registratie (aanwezig, afwezig, no show) weer teruggezet in ons CRM.

Doordat wij eigenlijk maar met één partij werken heb ik geen goed zicht van het speelveld en daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. Hoor dan ook graag of er hier ook mensen zijn die met een dergelijk uitnodiging- en registratiesysteem werken (direct gelinkt aan je CRM). Wat de ervaringen zijn, zowel positief als negatief…

Hoi Yvette, even voor mijn beeld: ben je op zoek naar namen / mogelijkheden voor een soortgelijke koppeling? Of meer naar mensen die een soortgelijke werkwijze hanteren? Of beide natuurlijk :stuck_out_tongue:

Beide, maar vooral naar namen/partijen. Gewoon, om eens te kijken wat er allemaal is op dat vlak

@Herbert? Jij nog ideeën qua partijen of klanten die hier ook mee werken? Ik kan zo snel even niet op namen komen :stuck_out_tongue:

Hoi @sabrina.cadogan leuk dat je dat aan mij vraagt.
Het is al jaren een doorn in mijn oog hoe slordig bedrijven omgaan met digitale uitnodigingen. Maakt niet uit waarvoor het is.

Bijvoorbeeld een bericht van mijn garage, die willen graag hun service graad verhogen door informatie van mij auto te hebben, kilometer stand etc,
Begint hun e-mail met
Geachte heer Denk voor uw auto met kenteken ect

Vervolgens klik ik op de link is de eerste vraag di eik krijg.
Wat is uw naam.
Dan haak ik af :slight_smile:

Maar dat is wellicht off-topic.:face_with_raised_eyebrow:

1 like

@sabrina.cadogan

Dit is een nuttig artikel over evenement registratie systemen

Wij zijn bezig, voor een relatie van ons, om een evenement registratie systeem op te zetten via Perfectview.

Ik zou het wel fijn vinden om te horen van anderen aan welke eisen zo’n systeem zou moeten voldoen.

2 likes

Haha nee hoor, leuk juist :joy:

1 like

Thanks for sharing, interessant! :+1:

Grappig dat Invitado hier ook in wordt genoemd en dat bij deze groep wordt aangegeven dat er geen koppeling naar het CRM is. @y.neuschwanger-kars: volgens mij gebruiken jullie ook Invitado en hebben jullie dit systeem juist wel gekoppeld toch? Of heb ik dit nou verkeerd onthouden? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Een goede kennis en oud-collega van mij werkt bij Momice, Nederlandse club, schijnt het heel goed te doen. Ik weet alleen niet of die ook voor kleinere events geschikt is.

In het verleden ook gebruik gemaakt van Bizzabo (Israël), maar ook dat was voor een groot event.

Qua features zijn ze ongetwijfeld goed geschikt voor wat je wilt, maar ik weet niet of ze qua prijsstelling goed zitten, of het geen boodschappen doen in een Ferrari is :wink:

1 like

Nog een toevoeging, in dit artikel wordt hier (deels) ook op ingegaan:

Misschien dat @Mark-eting nog verdere toevoegingen heeft op deze discussie? :wink:

Heb je goed inderdaad. Wij werken nu met Invitado en zij hebben een API-koppeling met ons systeem. Is dus zeker wel mogelijk. Las het dan ook vol verbazing :slight_smile: